Poslední aktualizace: 19.11.2019 , svátek má
Treking > Chaty, ubytování > Horská chata Tisá, ubytování v Tiských stěnách u Děčína

Horská chata Tisá, ubytování v Tiských stěnách u Děčína

Turistická chata Tisá v Tiských stěnách

9.8.2013 | Otakar Brandos

Turistická chata Tisá se nachází na východním okraji Tiských stěn, malebného skalního města na dohled města Děčín. Kolem chaty Tisá prochází silnice vedoucí z Tisé do osady Sněžník pod Děčínských Sněžníkem.

Turistická chata Tisá

Turistická chata Tisá je přístupná jak pěšky, tak autem, parkování na odstavné ploše pod chatou. Vedle chaty je pokladna, kde lze zakoupit vstupenku do skalního města, Tiských stěn. Tiské stěny považuji za jedno z nejromantičtějších skalních měst v České republice.

Chata Tisá nabízí nejen ubytování, ale také stravování ve stylové a dřevem obložené restauraci s celkovou kapacitou 120 míst. Nabídka jídel je široká; od klasických minutek až po místní speciality. Ubytování nabízí 10 2lůžkových pokojů a dva vícelůžkové pokoje. Čtyři z pokojů mají vlastní sprchy a WC, ostatní mají sociálky společné na patře.

Za chatou je dětský koutek - houpačka, prolézačky, pískoviště aj., takže chata je vhodná i pro rodiny s dětmi.

Chata Tisá na turistické mapě

+ Apartmány Cottage, ubytování Krásná Lípa
+ Penzion U Růženky, Jetřichovice
+ Putování po méně známých koutech Českosaského Švýcarska
+ Na Výšinkách, Jetřichovice

Hory Túra na Vtáčnik, nejvyšší horu pohoří Vtáčnik
Hory Fatransko-tatranský Karpattrek (10), hřebenovka ze Strečna do Telgártu
Hory Sto kiláků jarním rudohořím (1), Veporské vrchy a Muránska planina
Ďumbier Rozhledny Jeseníky, ubytování Kamenitý Strejčkův lom Měsíc Chata Smědava Javorový Beskydy, ubytování Baranec Obrovský vodopád Maroko Jeřáb Venuše Tematín Galaxie Jeskyně Soos Polární záře Helfštýn Fáze Měsíce Tiské stěny

Vysypáno z batohu anebo co s sebou na túru do Tater?

Jen si vzpomeňte, když jste s turistikou začínali vy. Možná jste také tápali, co s sebou na jednodenní túru vzít a co naopak nechat doma. Teprve zkušenostmi jste postupně nabírali potřebné znalosti a dnes vám vše připadne…

Bouřky. Existuje na horách a v přírodě spolehlivá ochrana před bouřkou?

Tatry

Bouřky jsou vedle lavin nejnebezpečnějším projevem počasí, se kterým se můžeme v horách a v přírodě setkat. Bouřka…

1. Slovenské hory Fatransko-tatranský Karpattrek (6), hřebenovka ze Strečna do Telgártu
2. Slovenské hory Strážovské vrchy, trek Strážovskými vrchy na sklonku léta
3. České hory Přírodní rezervací Račí údolí přes Čertovy kazatelny a zříceninu hradu Rychleby
4. Rumunské Karpaty Capatini, přechod dvou zapomenutých národních parků v Rumunsku
5. České hory Hřebenovka Jeseníků na sněžnicích trochu jinak, trek z Červenohorského sedla na Rejvíz