Poslední aktualizace: 5.1.2024 , svátek má
Treking > Chaty, ubytování > Chata pod Malým Rozsutcom, ubytování v pohoří Malá Fatra

Chata pod Malým Rozsutcom, ubytování v pohoří Malá Fatra

Ubytování na Malé Fatře, Chata pod Malým Rozsutcom

20.8.2015 | Otakar Brandos

Chata pod Malým Rozsutcem (Malým Rozsutcom) je stylová chata, rodinný penzion. Chata se nachází pod Malým Rozsutcem na Malé Fatře při cestě spojující horské obce Terchová a Zázrivá. Díky tomu je tato chata dobře přístupná celoročně.

Chata pod Malým Rozsutcom

Chata pod Malým Rozsutcem poskytuje ubytování v šesti 2lůžkových pokojích a dvou apartmánech. Pokoje i apartmány mají možnost přistýlky, samozřejmostí je vlastní sociálky se sprchovacím koutem.

Chata pod Malým Rozsutcem rovněž nabízí širokou nabídku slovenských jídel domácí kuchyně ve vlastní stylově zařízené restauraci. Provozovatelé chaty uvádějí, že nabízejí nejlepší halušky. Příjezd možný autem, parkování na ploše u objektu.

• Chata pod Malým Rozsutcom, Demkovská 7, 027 05 Zázrivá

+ Chata pod Suchým, Malá Fatra
+ Chata pod Chlebom, levné ubytování na horách
+ Javorinka, turistická útulna pod Kľakom

Pulčínské skály Krkonoše, ubytování Chata pod Chlebom Starý Jičín Jeskyně Chata Borišov Vosecká bouda Rozhledny Tematín Macocha Beckov Maroko Jeskyně Na Pomezí Kasiopeja Vartovna Strahlhorn Kvarky Cirrus Otakárek fenyklový Měsíc Pohorky Helfštýn
Hory Kakanui Mountains, dvoudenní trek na Novém Zélandu
Hory Přechod Krkonoš a Jizerských hor, Králicko-krkonošský sudetský trek
Hory Jaro na Považí, turistika na Považském Inovci a v Strážovských vrších (1)