Poslední aktualizace: 16.4.2024 , svátek má
Treking > Chaty, ubytování > Ubytování, Petrova bouda (590 m n. m.) v Lužických horách

Ubytování, Petrova bouda (590 m n. m.) v Lužických horách

Petrova bouda - cena ubytování a otevírací doba, kontakty, recenze

28.6.2009 | Otakar Brandos, foto Pavel Lyčka

Penzion Petrova bouda nalezneme na úpatí nejvyššího vrcholu Lužických hor Luže (793 m) v nadmořské výšce 590 m v obci Horní Světlá. Pěkná chata nabízí celoročně možnost rekreace, poslouží jako skvělá základna pro túry na Luž (793 m), Hvozd (750 m) i do dalších částí Lužických hor.

Petrova bouda, Lužické hory

Petrova Bouda poskytuje ubytování celoročně, k dispozici je stylová restaurace s barem a společenská místnost. Sociální zařízení jsou společná na patře. K chatě je možný příjezd automobilem, parkování přímo u objektu. Chata poskytuje solidní služby za dnes opravdu pohádkově nízké ceny …

• Petrova Bouda, Horní Světlá 66, 471 57 Krompach
  • Mobil: +420 724 085 583
  • E-mail: petrovabouda@seznam.cz
  • Web: www.petrovabouda.eu
  • Kapacita 40 l ve 3 l až 5 l pokojích
  • Cena od 240 Kč (280 Kč se snídaní) podle sezóny
  • Celoroční provoz

Petrova bouda v Lužických horách, turistická mapa

Ještěd Bosony Chata Arnika Zámek Hluboká Beskydy, ubytování Soumrak Kamenná chata Roháče, ubytování Choustník Helfenburk Venušiny misky Hukvaldy Elbrus, Kavkaz Afélium Chata Borišov Mohelenská hadcová step Bílé Karpaty, ubytování Spacáky Mont Blanc Neptun Rýchorská bouda Šútovský vodopád Cvilín Karlštejn Chata Šerlich Bouda Jelenka Ceres Jarní prázdniny Motýli Matterhorn Hrad Lichnice Děvičky Higgsův boson Pohorky Cirrus Softshell

8.10.2018 / Otakar Brandos
Trek · Kôprovský štít, Temnosmrečinská plesa a Tichá dolina - 3denní toulání na pomezí Vysokých a Západních Tater aneb s kamzíky v patách (1) / Fotogalerie k článku

Pomezí Východních a Západních Tater je jednou z oblastí, kde vám lištičky dávají dobrou noc. Nebo …

8.10.2018 / Ondřej Havelka
Cestování · Stopem napříč válčícím Súdánem (1): Z knihy Cesta k branám Damašku východní Afrikou

Už poslední kilometry před súdánskou hranicí z etiopské strany napovídají, že přijíždíme do jiného …

2.10.2018 / Otakar Brandos
Trek · Vrátna dolina v pohoří Malá Fatra (2): Vydařená dvoudenní túra přes Baraniarky, Chleb, Stoh, Velký Rozsutec a Boboty / Fotogalerie č. 1 / Fotogalerie č. 2 k článku

Slunce se pomalu blíží k obzoru a na obloze maluje přenádhernou podívanou. Na strmých skalních svazích …