Poslední aktualizace: 5.12.2019 , svátek má

Ubytování, penzion Černý vlk - Kvilda na na Šumavě

Ubytování v obci Kvilda na Šumavě, penzion Černý vlk

3.9.2008 | Otakar Brandos

Penzion Černý vlk nalezneme na okraji šumavské obce Kvilda. Pěkná dřevěná udržovaná budova určitě neunikne oku žádného návštěvníka Kvildy. Penzion se nachází v těsném sousedství Turistické chaty U Pily a Horské chaty U Teplé Vltavy.

Černý vlk, Kvilda

Černý vlk nabízí slušné ubytování za poměrně příznivou cenu. V penzionu je možnost stravování ve stylové dřevem obložené restauraci s krbovými kamny, která je součástí budovy. Kvilda je výhodným nástupním bodem k řadě túr či cyklotúr v této části Šumavy. Jmenujme například Knížecí pláně a Bučinu, či pramen Vltavy.

• Penzion Černý vlk, 384 93 Kvilda 122
  • Mobil: +420 777 988 073
  • E-mail: parkman.lukas@centrum.cz
  • Kapacita 33 l ve 2 - 5 l pokojích
  • Cena 200 - 350 Kč podle sezóny
  • Otevřeno sezónně

Penzion Černý vlk na turistické mapě

Objednaná a neuskutečněná dovolená (Gábina Motejzíková, 27.08.2015, 15:27 )
Bohužel přístup p. Parkmana k budoucím hostům je žalostný. Mám objednanou dovolenou v penzionu Černý Vlk od 8.7. a dnes 27.8. jsem se dozvěděla, že rezervaci u nich nemáme.... výborný přístup a penzion Černý Vlk rozhodně nemůžu doporučit.
Reakce na neuskutečněnou dovolenou. (LukᚠParkman, 18.09.2015, 22:02 )
Potenciální zákaznice co neobdržela žádné potvrzení rezervace ani nezaplatila zálohu takže vlastně ani k žádnému blokování pokoje nedošlo. Paní byla jasně e-mailem informována, že musí být písemně vyrozuměna a rezervace jí musí být jednoznačně potvrzena a musí být zaslána a zaplacena zálohová faktura. Bohužel si paní laxně dva dny před plánovaným pobytem vzpomněla, že si u nás něco zarezervovala a pak se zlobila, že s ní nepočítáme. Co bych k tomu víc měl říci. Myslím si, že každý slušný člověk co má zdravý selský rozum a objednával někde někdy pobyt ví na čí straně je pravda. Víc se vyjadřovat nebudu.
Vše naprosto super (Rodina Ročkova, 21.03.2015, 07:00 )
Hrozně moc děkujeme za vše i v letošním roce a tešíme se na příští,opět hodnoceno více než na jedničku a doporučujeme po všech stránkách.Ročkovi
Krásná dovolená (Rodina Nedělkova Chomutov, 09.09.2014, 20:54 )
Poděkování panu majiteli a personálu za příjemné prožití dovolené.Doporučujeme, byli jsme zde v zimě i v létě a vždy spokojeni.Těšíme se na další dovolenou u Černého Vlka. Nedělkovi
Veliká pochvala (Petr, 24.06.2014, 16:19 )
Byli jsme zde v červnu 2014. Byli jsme nadmíru spokojení, čisto, stylové prostředí, vynikající domácí kuchyně (hlavně borůvkové knedlíky :-) ). Majitelé jsou velmi milí, můžeme jen doporučit.
Recenze na ubytování v penzionu Černý vlk (Drahomíra Čáslavková, 31.05.2014, 06:00 )
Skvělá péče. Skvělé ubytování.Výborná kuchyně.Vstřícnost a laskavost personálu. Čistota ve všech prostorách.Vřele doporučuji. Drahomíra Čáslavková
nejlepsi ubytovani (marek miksik, 14.03.2014, 15:45 )
fakt moc doporucuji nejlepsi penzion na kvilde nesezenete fakt moc jsem byl spokojeny na sto procent
Doporučuji ubytování (Jana Antošová, 09.09.2012, 13:43 )
Dobrý den, doporučuji ubytování v tomto zařízení. Majitelé velmi milý lidé, velmi dobré domácí jídlo, zkrátka pohlazení po duši. :-)
Doporučuji! (Kateřina Hálová, 12.12.2010, 23:30 )
Krásné prostředí, útulné pokoje, výborná kuchyně! Velmi příjemné! Díky ;)
hodnocení Černého Vlka (Natálie Sochorová, 08.01.2010, 19:45 )
V penzionu Černý vlk jsme v jeden lednový den poobědvali, přinesli nám výborné jídlo, které jsme hned slupli a doobjednali zmrzlinové poháry. S obsluhou - panem Parkmanem jsme byli spokojeni, choval se velice vstřícně. Byli jsme ubytováni u jeho maminky v apartmánu v Borové Ladě, s čímž jsme byli také naprosto spokojeni. Bylo nám dovoleno prohlédnout si pokoj, myslím, že je to standartní pokoj, jediný háček jsou společné toalety, které se ale budou řešit, a wc se dodělá na pokoj..
Vyjádření majitele/provozovatele pensionu. (Parkman Lukáš, 22.03.2009, 08:59 )
Dobrý den, jsem majitelem/provozovatelem Tohoto pensionu a dnes jsem si dělal drobný průzkum na intenetu a prohledával jsem všechny stránky ve kterých je moje zařízení uveřejněho a hle jsem najel na tuto stránku. Ve spodní části jsem si všiml diskuze. Tato diskuze mě z jedné strany potěšila a z druhé strany šokovala. Pro Paní Křešničkovou: Paní Křešničková myslím si, že každý z nás by si měl zamést před vlastním prahem. Poškozená postel byla následkem hlavně nepřiměřeného chování Vašeho syna a nebyla to jenom postel bylo i zrcadlo to jste zapoměla podotknout. A nevidím důvod proč bych si měl nechat jako majitel pensionu ničit svůj majetek. Cena ubytování pro školy je stanovena na 330-350,- Kč s plnou pensí. Někteří nezodpovědní pedagogové pijí ve večerních hodinách pivo a další alkohol u mě v restauraci místo toho aby dozorovali na chodbě v patře a hlídali děti. A potom dělají problémy když chci zaplatit poničený majetek, který vznikl z důsledku nepřiměřeného chování dětí - kterému se však dalo předejít výchovou rodičů a hlavně pravidelným pedagogickým dozorem. Dále jsem Vám chtěl řici, že pokud se mi sem hodláte zase poslat nějaké kontroly jako tomu bylo v únoru letošního roku po Vašem odjezdu tak nezapoměňte také na Krajskou hygienickou stanici, Finanční úřad, českou zemědělskou inspekci atd. snad jsem nic nevynechal :D Rád je všechny zde uvítám já mám svědomí čísté. Pro Paní Křížanovou: Paní Křížanová, děkuji za Vaše kladné ohlasy a za to, že se mě tu zastáváte! Pozdravujte Lucinku a Pana Manžela Míru a Vaše zatím nenarozené miminko. Příští rok v únoru se na Vás těším! Bohužel je to v životě tak, že nikdy se člověk nezavděčí všem. Dále bych chtěl podoknout to, že jako nový majitel se opravdu chovám jinak něž předchozí "spolumajitel". Mám odpovědný přístup ke všem záležitostem a není mi lhostejné neslušné chování zákazníků a nezodpovědný přístup pedagogů. Prioritou jsou pro mě slušní zákazníci a rodiny s dětmi kteří si váží cizí práce a mají úctu k cizímu majetku. To je vše co jsem zde chtěl napsat S Pozdravem Parkman Lukáš Pension černý vlk Kvilda 122 394 93 Kvilda tel.:+420 388 435 550 gsm.: + 420 388 435 550 email: Parkman.Lukas@centrum.cz
Oprava (Lukáš Parkman, 22.03.2009, 10:43 )
Omlouvám se Paní Křešničkové za to, že jsem napsal, že zapoměla zmínit zrcadlo. Jenom jsem si toho v textu nevšiml. Dále jsem chtěl ještě podotknout ke zmíněné Policii a k tomu, že zbytečně traumatizuji děti. Policie po příjezdu na místo, na základě výpovědi pachatele stanovila, že se jedná o občanskoprávní spor protože podezřelý tvrdil, že došlo k poškození neúmyslně. Za základě doporučení policistů jsem celou věc řešil mezi objednatelem a dodavatelem. Tudíž mezi školou a mnou. Dále bych chtěl podotknout, že mnou původně navrhované řešení bylo ve stylu, že rodiče pachatel přijedou přivezou si materiál poškozené věci opraví a není problém, ale situace se vyhrotila do neuvěřitelných rozměrů. Ale jelikož jsem Panu Křešničkovi dozorujícímu pedagogovi předchozího lyžařského kurzu vytkul nezodpovědnost a laxnost při dozoru nad dětmi tak se rozhodl prostě mi z života udělat peklo.
Vyjádření k závěru (Lucie Křížanová, 16.03.2009, 22:40 )
Paní Křešničková, u Vás si vzpomenu na přísloví, podle sebe soudím tebe. Mne by ani nenapadlo psát reakci na sebe samu, pod cizím jménem a takových nás bude více. Myslím, že pan Parkman o téhle debatě nemá ani ponětí. To Vás mám pozvat na návštěvu, abyste viděla, že opravdu jsem, ale Vy byste byla schopna tvrdit, že pan Parkman do Vaší návštěvy podstoupil všelijaké plastiky. Než abyste připustila, že Váš syn není svatý, tak radši budete házet špínu na všechny kolem. Lucie Křížanová
hodnocení černého Vlka (Monika Křešničková, 21.01.2009, 08:23 )
Upozorňuji všechny zájemce o tuto rekreační chalupu, že zde můj syn byl na lyžařském výcviku a bohužel nebyla to nejlepší volba. Některé pokoje nejsou udržovány (chlapec propadl palandou). Na mého syna při otevření skříňky vypadlo zrcadlo a podlomila se noha postele. V žádném případě nešlo o úmyslný čin, což potvrdila policie, která byla přivolána panem Lukášem Parkmanem bez mého vědomí . Podotýkám,že syn je bez kázeňských přestupků, patří k dobrým žákům a v životě neměl problém s policií. Chlapec byl vyloučen z dopolední činnosti třídy a čekal na příjezd policie. Z celé situace byl otřesen. Není zbytečné tímto způsobem traumatizovat děti, když školy jsou pro podobné případy pojištěny a způsobené škody hradí. Je otázkou zda zařízení zmíněného pokoje odpovídalo normě pro ubytování dětí. O kontrolu požádám živnostenský úřad. Monika Křešničková
Reakce na hodnocení (Lucie Křížanová, 04.03.2009, 23:21 )
S hodnocením tohoto penzionu paní Křešničkovou vůbec nesouhlasím. Tento penzion jsem navštívila se svou rodinou letos v únoru a mohu ho jen doporučit. Dokonce jsme si již rezervovali pokoj na příští rok a stejně činili i ostatní rekreanti. Penzion je čistý, udržovaný a pan Parkman velmi vstřícný a ochotný. Množství a kvalita jídla také výborné. Bohužel, dnešní děti jsou vychovávány tak, že dostanou všechno, jen aby rodiče měli klid a děti si pak ničeho neváží. Pokud syn paní Křešničkové způsobil nějakou škodu, jeho podání rodičům mohlo být zkreslené. Viděla jsem fotografie pokojů po školních zájezdech a vůbec se nedivím, že byla přivolána policie. Je to majetek pana Parkmana a nikdo si přece nenechá svůj majetek ničit. Příští rok se tam chystáme i s půlročním dítětem a rozhodně bych ho nevzala do neudržovaného a nebezpečného prostředí. Tento penzion mohu po vlastní zkušenosti jen doporučit. Lucie Křížanová
Odpově? (Monika Křešničková, 09.03.2009, 20:08 )
Milý Parkmane alias vážená paní Křížanová, reakci jste sesmolil celkem vkusně. Píši proto, že uznávám svou neprozřetelnost, syna jsem k vám totiž poslala i přes varování místních obyvatel Kvildy, kteří nás upozorňovali na markantní rozdíl mezi chováním předchozího provozovatele penzionu a vaším přístupem k hostům. Jejich informace byly více než pravdivé. Vše zlé je ale pro něco dobré, škola nás informovala, že již s vámi nemá žádné nevyjasněnosti a my jsme rádi, že je vše pro nás minulostí a nemusíme již nic řešit. My k vám už rozhodně nepojedeme, ale přejeme mnoho spokojených hostů, např. virtuální paní Křížanovou, Monika Křešničková
Diskuze (Křížanová Lucie, 12.03.2009, 23:07 )
Vážená paní Křešničková, velice se mýlíte, protože to opravdu nepsal pan Parkman,ale já. Nic takového by ho ani nenapadlo. Penzion několik let vlastní rodina Parkmanů, tak nevím, jak Vás mohl někdo informovat o předchozím majiteli. V penzionu pracuje pan Parkman a jeho rodiče. Když jsem s rodinou zavedla s místními řeč jak na sjezdovce, v cukrárně, tak v obchodě s hračkama a všude jsme si chválili ubytování a stravu, tak ještě než jsme řekli název penzionu, tak to každý uhodl a sami místní říkali, že s tímto penzionem jsou lidé spokojeni. Kdyby tomu tak nebylo, tak by rekreanti neobjednávali pokoj na příští rok s takovým předstihem. I já jsem matka od dítěte, zatím čtyřleté dcery a druhé je na cestě, zastávám se svého dítěte, ale trocha soudnosti musí být v každém rodiči, i když se to někdy špatně poslouchá. Nemyslíte? Ještě nikdy jsem se takhle do žádné diskuze nazapojovala, ale tady jsem musela zasáhnout, protože to prostředí znám. Mějte se hezky, skutečná Lucie Křížanová.
Závěr (Monika Křešničková, 16.03.2009, 21:37 )
Paní Křížanová, když jsme s místními přečetli vaší reakci, tak ještě než jsme řekli název pisatele, tak to každý uhodl. Navždy končím tuto polemiku, protože přes všeobecnou platnost rčení, že stokrát nic umořilo osla, Parkman, kvildský to "hoteliér" je vzácnou výjimkou! Monika Křešničková

+ Chata Na pláních, ubytování na Šumavě
+ Turistická chata Prášily, Šumava
+ Chata Pancíř, Šumava; ubytování na Šumavě
+ Penzion Škarda, ubytování v nitru Šumavy, Prášily
+ Turnerova chata, strážce řeky Vydra
+ Horská chata Cihelny, Churáňov; Šumava a tipy na ubytování
+ Šumava, zelená střecha Evropy; ubytování na Šumavě
1. Karpattreky Trek z Malé Fatry do pohoří Žiar, Fatransko-turčanský Karpattrek (2)
3. Ukrajinské Karpaty Dvoudenní trek na Černou horu a Stoh dolinou Černého Čeremoše na pomezí Ukrajiny a Rumunska
4. České hory Dvoudenní přechod hlavního hřebene Hrubého Jeseníku
Beskydy | Bílé Karpaty | Blatenská pahorkatina | Brdy | Broumovská vrchovina | Česká Kanada | České středohoří | České Švýcarsko | Český les | Český ráj | Děčínská vrchovina | Doupovské hory | Drahanská vrchovina | Džbán | Hanušovická vrchovina | Hornosvratecká vrchovina | Hostýnské vrchy | Chřiby | Javorníky | Jeseníky | Ještědsko-kozákovský hřbet | Jevišovická pahorkatina | Jizerské hory | Králický Sněžník | Krkonoše | Krušné hory | Křemešnická vrchovina | Křivoklátská vrchovina | Litenčická pahorkatina | Lužické hory | Nízký Jeseník | Novohradské hory | Orlické hory | Pálava | Podbeskydská pahorkatina | Podyjí | Rakovnická pahorkatina | Ralsko | Rychlebské hory | Slavkovský les | Slezské Beskydy | Smrčiny | Svitavská pahorkatina | Šluknovská pahorkatina | Šumava | Švihovská vrchovina | Vizovická vrchovina | Vlašimská pahorkatina | Vsetínské vrchy | Východolabská tabule | Zábřežská vrchovina | Zlatohorská vrchovina | Ždánický les | Železné hory | Žulovská pahorkatina | Belianské Tatry | Branisko | Bukovské vrchy | Burda | Cerová vrchovina | Čergov | Čierna hora | Chočské vrchy | Kremnické vrchy | Krupinská planina | Kysucké Beskydy | Laborecká vrchovina | Levočské vrchy | źubovnianska vrchovina | Malá Fatra | Malé Karpaty | Muránska planina | Myjavská pahorkatina | Nízké Tatry | Ondavská vrchovina | Oravská Magura | Oravské Beskydy | Ostrôžky | Pieniny | Podunajská pahorkatina | Pohronský Inovec | Polana | Považský Inovec | Revúcka vrchovina | Roháče | Slanské vrchy | Slovenský kras | Slovenský ráj | Spišská Magura | Beskydy | Stolické vrchy | Strážovské vrchy | Starohorské vrchy | Šarišská vrchovina | Štiavnické vrchy | Tribeč | Velká Fatra | Veporské vrchy | Vihorlat | Volovské vrchy | Vtáčnik | Vysoké Tatry | Východoslovenská rovina | Zemplínské vrchy | Žiar