Alpy  |  Karpaty  |  Kavkaz

Penzion Borovec

Ubytování v obci Velké Borové, Chočské vrchy

10.10.2007 | Otakar Brandos

Borovec, pěkný dřevěný penziónek s restaurací na okraji obce Velké Borové v závěru Kvačianské doliny v Chočských vrších na pomezí Liptova a Oravy. Vhodné nástupní místo k túrám na Prosečné, do Kvačianské doliny s pěknými dřevěnými vodními mlýny (kulturní památka) nebo sousední doliny Prosecké, které patří k nejkrásnějším dolinám Slovenska.

Borovec

Doliny jsou budovány v silných vrstvách vápenců, což podnítilo vznik četných krasových útvarů. Větší jeskynní prostory se však i přes dlouhodobější usilovnou snahu speleologů nalézt nepodařilo. Z obce Velké Borové můžeme vyrazit i do západní části Západních Tater, například na Sivý vrch či hřeben Babek. Okolní krajina je však vhodná i k cykloturistice, nachází se tady velké množství lesních i polních cest. Máte-li auto, je to kousek do Oravíc s termálním koupalištěm, na Oravský hrad aj.

• Penzion Borovec, 027 32 Vežké Borové 118
  • Tel.: +421 44 55 94 115
  • Mobil: +421 903 622 908
  • E-mail: borovec@pobox.sk
  • Web: www.penzionborovec.sk
  • Kapacita 16 lůžek + 3 přistýlky
  • Cena 350 Sk/os/noc
  • Otevřeno celoročně

Děkuji (Jiří Menšík, 26.11.2010, 17:52 )
Tak tak věru tak...šak na to ti lidi dojdoo...projděte se Borovým kousek výš a poznáte penzion Pri veži...a to je úúúplně jiné kafé...
široko-ďaleko (KarolM, 01.02.2010, 20:34 )
Naša dlhoročná skúsenosť s penziónom Borovec je tiež dobrá. Široko-ďaleko niet lepšieho útulku pre turistu. Okrem toho štýlová inštrukcia na stene: ?Pi, čo nepiješ!? upozorňuje na dodržiavanie pitného režimu, čo je chvályhodné : )).
Klobúk dolu (Babka Miro, 28.01.2010, 14:04 )
často sa zastavujem v tomto štýlovom penzióne. Jedlo je výborné, personál srdečný a priateľský,takmer domácke prostredie. Dávam, ako učebnicový príklad pre všetkých podnikajúcich v cestovnom ruchu!! Len tak ďalej Borovec.
Borovec (-OB-, 24.01.2010, 09:42 )
Při každoročním přechodu Prosieckou a Kvačianskou dolinou se na Borovci zastavíme. Zatím vždy jsme byli spokojení, takže věřím, že negativní zkušenost byla jen ojedinělým excesem.
Nejlepší známka (Mirek, 19.01.2010, 16:11 )
Přijdou mi divné dva negativní příspěvky shora z 19.5. 2009 oba vyprávějí stejný příběh a tak to trochu vypadá na pomluvu. V penzionu jsme strávili povánoční týden a bylo to něco úžasného. Pohoda, velmi přijatelné ceny, výborná kuchyně, nezapomenutelné halušky, přátelské chování. Umístění penzionu je pro turistiku naprosto fantastické, konec světa, doliny, vrcholy Chočských vrchů. Kdo chce snadno dojede na sjezdovky i do termálů. Naprostá jednička, doporučuji.
Bol som tam minulý týždeň, (Boro, 31.08.2009, 19:45 )
a bol som šokovaný nárastom cien . Ak chcete vedieť viac, pozrite si forum na www.hiking.sk a vlákno "Zlodeji vo Velkom Borovom".
Vynikajúce služby (Soňa Rolná, 31.08.2009, 14:07 )
Nedá mi zareagovať na predchádzajúci príspevok. Mám chatu v blízkosti Kvačianskej doliny a sme s celou rodinou častými návštevníkmi Penziónu Borovec. Sme vždy mimoriadne spokojní s kvalitnými a rýchlymi službami za veľmi prijateľné ceny o čom svedčí aj spokojnosť návštevníkov. Penzión sme odporučili mnohým našim známym aj na ubytovanie a všetci boli priam nadšení perfektnými službami.
Penzio Borovec (Lenka Tyralíková, 19.05.2009, 11:58 )
Zdravím všechny milovníky slovenských hor. Chci se podělit o svou negativní zkušenost z penzionu Borovec - Nová Borová - Chočské vrchy. Velmi doporučuji návštěvu těchto vrchů, Prosiecka i Kvačianska dolina, starodávné mlýny, nádherná nenáročná krajina, Velký Choč, vše zvládl i můj 4-letý syn,ale mé krásné dojmy zkazili v penzionu Borovec, kde jsme měli objednané ubytování. Penzion by docela ušel, ale ta obsluha!!!! Velká neochota, že jsem měla kolikrát pocit, že tam spíše obtěžuji než že jsem host. Ovšem to nejhorší nás teprve čekalo. S přibývajícím večerem a 4 malými dětmi jsme se chtěli ubytovat, ale majitel penzionu změnil názor na předem domluvenou cenu i tak dost vysokou (17 eu lůžko/noc), a chtěl naúčtovat i 4 malé děti, které by spaly s námi na lůžkách. Znamenalo to navýšení 28 eu, což se nám už nelíbilo, a když jsme se ohradili, tak nám vypověděli ubytování a nechali nás večer bez přístřeší, ať si jdeme jinam. Kdybychom byli dospělí, tak přenocujeme pod širákem, krásných míst tam bylo dost, ale malé děti, to opravdu nejde. Podotýkám, že ve vesnici Velké Borové je to jedinné ubytování. Naštěstí se nám podařilo oslovit jednoho domorodce, který se nad dětmi slitoval a v pozdní večerní hodinu nás ubytoval v podkroví. Nikdy jsem se nesetkala s tak neurvalým chováním jako v tomto penzionu, a vypovědět na noc ubytování rodině s malými dětmi, kdy nejbližší obec je další 4 km daleko, bez auta, myslím, že to další komentář snad ani nepotřebuje.... Proto Vás chci varovat, abyste někdy nedopadli jako my. Přeji hodně krásných zážitků na horách.
rozozratost nenazrata (oko, 22.11.2010, 20:38 )
je to presne tak,len to nevidia turisti a milovnici hor ktory navstivia borovec raz do roka
penzion Borovec (Menšík Jiří, 19.05.2009, 11:51 )
Právě jsme se vrátili z prodlouženého výletu z Chočských vrchů.Příroda nádherná,prošli jsme Prosieckou dolinu a chtěli přespat v penzionu Borovec.Dolina nádherná,jen vody mohlo být trošinku více, vodopád byl bez vody.Došli jsme až do vesničky Velké Borové,krásná vesnička, ale penzion Borovec nás dost zklamal, kvalita jídla byla výborná, ale přístup majitele k hostům,ubytovaným se nám moc nezamlouval, a dle sdělení i místních obyvatel je majitel "rozožraný" a nemá nikdy dost.Měli jsme domluvené ubytování, ale majitel nám zaůčtoval kromě našich sedmnásti euro ještě i za čtyři malinké děti, dohromady tedy téměř sto euro. Nakonec jsme sehnali ubytování v soukromí za dvacet euro a úplně s jiným přístupem.Proto si dobře rozmyslete nocleh v tomto penzionu.Nicméně nám nemohli zkazit krásné chvíle, které jsme v Chočských vrších zažili.Zpět jsme šli Kvačianskou dolinou přes krásné Oblazy až do Kvačian, kde jsme našli krásný rodinný pivovárek i s penzionem, super přístup, super pivo, můžeme jen doporučit.Po koupeli v jezírku v Kalamenech a návštěvě vodopádu v Lúčkách, jsme se přesunuli do Valaské Dubové, kde jsme spali v Jánošíkove krčme, opět super přístup,super jídlo, úplně něco jiného než penzion BOROVEC. Vše jsme zakončili výšlapem na Velký Choč, opět nádhera, krásné výhledy, můžeme jen a jen doporučit.

+ Prosiecká dolina, Chočské vrchy
+ Kvačianska dolina, Chočské vrchy
+ Vežký Choč (1 611 m), nejvyšší vrchol Chočských vrchů
+ Mlyny na Oblazoch - technická pamiatka pod Chočskými vrchmi
+ Chočské vrchy, polozapomenuté pohoří; ubytování v Chočských vrších, boudy a útulny
+ Orava a Oravské Beskydy; ubytování, horské chaty a turistické útulny na Oravě
Malá Fatra Žiarska chata Praděd Babia hora Macocha Vysoké Tatry Žiarska chata Roháče, ubytování Macocha Hranická propast Rozhledny Rychlebské hory Orlické hory Krážova studňa Krkonoše Vodopády Beskydy, ubytování Spacáky Gran Paradiso
1. Karpattreky Trek z Malé Fatry do pohoří Žiar, Fatransko-turčanský Karpattrek (2)
3. Ukrajinské Karpaty Dvoudenní trek na Černou horu a Stoh dolinou Černého Čeremoše na pomezí Ukrajiny a Rumunska
4. České hory Dvoudenní přechod hlavního hřebene Hrubého Jeseníku
ANKETY, PŘÍSPĚVKY, NASTAVENÍ
Diskusní fórum internetového magazínu
Nová anketa Trekingu, hlasujte i vy
Vložit nový příspěvek na web www.treking.cz
Fototapety na plochu vašeho počítače
Nastavte si treking.cz jako domovskou stránku
Bazar, nákup a prodej outdoor vybavení
Beskydy Bílé Karpaty Javorníky
Jeseníky Jizerské hory Krkonoše
Kysuce Krušné hory Malá Fatra
Malé Karpaty Nízké Tatry Roháče
Šumava Velká Fatra Vysoké Tatry

Poslední diskusní příspěvky

Biokovo, přechod pohoří
 22.09.2014 3 příspěvky
Nové nápady a tipy na vylepšení a doplnění turisti
 22.09.2014 14 příspěvků
 20.09.2014 2 příspěvky
GR 20, Sentier de Grande Randonneé de la Corse - p
 19.09.2014 2 příspěvky
Čerchov, túra na nejvyšší horu Českého lesa
 19.09.2014 1 příspěvek
Lečchumi kruté i slitovné, hory v Gruzii
 17.09.2014 1 příspěvek
Spišská Magura, přechod pohoří
 15.09.2014 4 příspěvky
Skály u osady Kaliště, tip na výlet
 15.09.2014 1 příspěvek

Redakce časopisu TREKING

Mobil: +420 723 091 330, +420 607 213 773
E-mail: redakce@treking.cz

E-shop - knihy a mapy online.
Portál o horách, trekingu, turistice, vysokohorské turistice, horolezectví, cykloturistice a cestování. Webové stránky magazínu Treking a Nakladatelství Sky s.r.o.

Statistiky návštěvnosti podle Google analytics.
Návštěvnost stránek měří Netmonitor.cz.

RSS  Mapa webu  Karpaty.net
Home Page | Časopis | Předplatné | Průvodce | Ceník inzerce | Soutěže | Seznamka | Kalendář akcí | Outdoor testy | Horské chaty | Fotogalerie | Archiv
Treky, turistika | Horolezectví | Cykloturistika | Cestování | Vesmír, astronomie | Turistická mapa online | Spolupracujeme