Poslední aktualizace: 2.7.2023 , svátek má

Hostinec a penzion Borovec v obci Velké Borové

Penzion Borovec, ubytování Chočské vrchy

10.10.2007 | Otakar Brandos

Borovec, pěkný dřevěný penziónek s restaurací na okraji obce Velké Borové v závěru Kvačianské doliny v Chočských vrších na pomezí Liptova a Oravy. Vhodné nástupní místo k túrám na Prosečné, do Kvačianské doliny s pěknými dřevěnými vodními mlýny (kulturní památka) nebo sousední doliny Prosecké, které patří k nejkrásnějším dolinám Slovenska.

Borovec

Doliny jsou budovány v silných vrstvách vápenců, což podnítilo vznik četných krasových útvarů. Větší jeskynní prostory se však i přes dlouhodobější usilovnou snahu speleologů nalézt nepodařilo. Z obce Velké Borové můžeme vyrazit i do západní části Západních Tater, například na Sivý vrch či hřeben Babek. Okolní krajina je však vhodná i k cykloturistice, nachází se tady velké množství lesních i polních cest. Máte-li auto, je to kousek do Oravíc s termálním koupalištěm, na Oravský hrad aj.

• Penzion Borovec, 027 32 Vežké Borové 118
  • Cena od 12 EUR podle typu ubytování a délky pobytu
  • Otevřeno celoročně

Penzion Borovec, turistická mapa

Nedá sa !!! (Dušan, 29.04.2018, 21:55 )
Žiaž nejde to !!! Síce od pani recepčnej slušne ale nekompromisne. Ubytovanie na jednu noc neposkytujú!!! Nemajú to pritom uvedené v informácii o penzióne. Nič nevybavíte ani s majitežom !!!
ubytko (Lenon, 03.05.2018, 12:31 )
U nás na Slovácku sa říká, Host do domu, čagan do ruky! :) Co na to říct? Na Slovensku mě to už ani nepřekvapuje. Prostě, měl hospodu a chodili mu tam lidi.
Děkuji (Jiří Menšík, 26.11.2010, 17:52 )
Tak tak věru tak...šak na to ti lidi dojdoo...projděte se Borovým kousek výš a poznáte penzion Pri veži...a to je úúúplně jiné kafé...
široko-ďaleko (KarolM, 01.02.2010, 20:34 )
Naša dlhoročná skúsenosť s penziónom Borovec je tiež dobrá. Široko-ďaleko niet lepšieho útulku pre turistu. Okrem toho štýlová inštrukcia na stene: ?Pi, čo nepiješ!? upozorňuje na dodržiavanie pitného režimu, čo je chvályhodné : )).
Klobúk dolu (Babka Miro, 28.01.2010, 14:04 )
často sa zastavujem v tomto štýlovom penzióne. Jedlo je výborné, personál srdečný a priateľský,takmer domácke prostredie. Dávam, ako učebnicový príklad pre všetkých podnikajúcich v cestovnom ruchu!! Len tak ďalej Borovec.
Borovec (-OB-, 24.01.2010, 09:42 )
Při každoročním přechodu Prosieckou a Kvačianskou dolinou se na Borovci zastavíme. Zatím vždy jsme byli spokojení, takže věřím, že negativní zkušenost byla jen ojedinělým excesem.
Nejlepší známka (Mirek, 19.01.2010, 16:11 )
Přijdou mi divné dva negativní příspěvky shora z 19.5. 2009 oba vyprávějí stejný příběh a tak to trochu vypadá na pomluvu. V penzionu jsme strávili povánoční týden a bylo to něco úžasného. Pohoda, velmi přijatelné ceny, výborná kuchyně, nezapomenutelné halušky, přátelské chování. Umístění penzionu je pro turistiku naprosto fantastické, konec světa, doliny, vrcholy Chočských vrchů. Kdo chce snadno dojede na sjezdovky i do termálů. Naprostá jednička, doporučuji.
Bol som tam minulý týždeň, (Boro, 31.08.2009, 19:45 )
a bol som šokovaný nárastom cien . Ak chcete vedieť viac, pozrite si forum na www.hiking.sk a vlákno "Zlodeji vo Velkom Borovom".
Vynikajúce služby (Soňa Rolná, 31.08.2009, 14:07 )
Nedá mi zareagovať na predchádzajúci príspevok. Mám chatu v blízkosti Kvačianskej doliny a sme s celou rodinou častými návštevníkmi Penziónu Borovec. Sme vždy mimoriadne spokojní s kvalitnými a rýchlymi službami za veľmi prijateľné ceny o čom svedčí aj spokojnosť návštevníkov. Penzión sme odporučili mnohým našim známym aj na ubytovanie a všetci boli priam nadšení perfektnými službami.
Penzio Borovec (Lenka Tyralíková, 19.05.2009, 11:58 )
Zdravím všechny milovníky slovenských hor. Chci se podělit o svou negativní zkušenost z penzionu Borovec - Nová Borová - Chočské vrchy. Velmi doporučuji návštěvu těchto vrchů, Prosiecka i Kvačianska dolina, starodávné mlýny, nádherná nenáročná krajina, Velký Choč, vše zvládl i můj 4-letý syn,ale mé krásné dojmy zkazili v penzionu Borovec, kde jsme měli objednané ubytování. Penzion by docela ušel, ale ta obsluha!!!! Velká neochota, že jsem měla kolikrát pocit, že tam spíše obtěžuji než že jsem host. Ovšem to nejhorší nás teprve čekalo. S přibývajícím večerem a 4 malými dětmi jsme se chtěli ubytovat, ale majitel penzionu změnil názor na předem domluvenou cenu i tak dost vysokou (17 eu lůžko/noc), a chtěl naúčtovat i 4 malé děti, které by spaly s námi na lůžkách. Znamenalo to navýšení 28 eu, což se nám už nelíbilo, a když jsme se ohradili, tak nám vypověděli ubytování a nechali nás večer bez přístřeší, ať si jdeme jinam. Kdybychom byli dospělí, tak přenocujeme pod širákem, krásných míst tam bylo dost, ale malé děti, to opravdu nejde. Podotýkám, že ve vesnici Velké Borové je to jedinné ubytování. Naštěstí se nám podařilo oslovit jednoho domorodce, který se nad dětmi slitoval a v pozdní večerní hodinu nás ubytoval v podkroví. Nikdy jsem se nesetkala s tak neurvalým chováním jako v tomto penzionu, a vypovědět na noc ubytování rodině s malými dětmi, kdy nejbližší obec je další 4 km daleko, bez auta, myslím, že to další komentář snad ani nepotřebuje.... Proto Vás chci varovat, abyste někdy nedopadli jako my. Přeji hodně krásných zážitků na horách.
rozozratost nenazrata (oko, 22.11.2010, 20:38 )
je to presne tak,len to nevidia turisti a milovnici hor ktory navstivia borovec raz do roka
penzion Borovec (Menšík Jiří, 19.05.2009, 11:51 )
Právě jsme se vrátili z prodlouženého výletu z Chočských vrchů.Příroda nádherná,prošli jsme Prosieckou dolinu a chtěli přespat v penzionu Borovec.Dolina nádherná,jen vody mohlo být trošinku více, vodopád byl bez vody.Došli jsme až do vesničky Velké Borové,krásná vesnička, ale penzion Borovec nás dost zklamal, kvalita jídla byla výborná, ale přístup majitele k hostům,ubytovaným se nám moc nezamlouval, a dle sdělení i místních obyvatel je majitel "rozožraný" a nemá nikdy dost.Měli jsme domluvené ubytování, ale majitel nám zaůčtoval kromě našich sedmnásti euro ještě i za čtyři malinké děti, dohromady tedy téměř sto euro. Nakonec jsme sehnali ubytování v soukromí za dvacet euro a úplně s jiným přístupem.Proto si dobře rozmyslete nocleh v tomto penzionu.Nicméně nám nemohli zkazit krásné chvíle, které jsme v Chočských vrších zažili.Zpět jsme šli Kvačianskou dolinou přes krásné Oblazy až do Kvačian, kde jsme našli krásný rodinný pivovárek i s penzionem, super přístup, super pivo, můžeme jen doporučit.Po koupeli v jezírku v Kalamenech a návštěvě vodopádu v Lúčkách, jsme se přesunuli do Valaské Dubové, kde jsme spali v Jánošíkove krčme, opět super přístup,super jídlo, úplně něco jiného než penzion BOROVEC. Vše jsme zakončili výšlapem na Velký Choč, opět nádhera, krásné výhledy, můžeme jen a jen doporučit.

+ Prosiecká dolina, Chočské vrchy
+ Kvačianska dolina, Chočské vrchy
+ Vežký Choč (1 611 m), nejvyšší vrchol Chočských vrchů
+ Mlyny na Oblazoch - technická pamiatka pod Chočskými vrchmi
Aktuální počasí Praděd Babia hora Macocha Karlštejn Žiarska chata Roháče, ubytování Macocha Hranická propast Rozhledny Zámek Hluboká Sluneční soustava Krážova studňa Červená Lhota Vodopády Beskydy, ubytování Spacáky Gran Paradiso
1. Karpattreky Trek z Malé Fatry do pohoří Žiar, Fatransko-turčanský Karpattrek (2)
3. Ukrajinské Karpaty Dvoudenní trek na Černou horu a Stoh dolinou Černého Čeremoše na pomezí Ukrajiny a Rumunska
4. České hory Dvoudenní přechod hlavního hřebene Hrubého Jeseníku
Beskydy | Bílé Karpaty | Blatenská pahorkatina | Brdy | Broumovská vrchovina | Česká Kanada | České středohoří | České Švýcarsko | Český les | Český ráj | Děčínská vrchovina | Doupovské hory | Drahanská vrchovina | Džbán | Hanušovická vrchovina | Hornosvratecká vrchovina | Hostýnské vrchy | Chřiby | Javorníky | Jeseníky | Ještědsko-kozákovský hřbet | Jevišovická pahorkatina | Jizerské hory | Králický Sněžník | Krkonoše | Krušné hory | Křemešnická vrchovina | Křivoklátská vrchovina | Litenčická pahorkatina | Lužické hory | Nízký Jeseník | Novohradské hory | Orlické hory | Pálava | Podbeskydská pahorkatina | Podyjí | Rakovnická pahorkatina | Ralsko | Rychlebské hory | Slavkovský les | Slezské Beskydy | Smrčiny | Svitavská pahorkatina | Šluknovská pahorkatina | Šumava | Švihovská vrchovina | Vizovická vrchovina | Vlašimská pahorkatina | Vsetínské vrchy | Východolabská tabule | Zábřežská vrchovina | Zlatohorská vrchovina | Ždánický les | Železné hory | Žulovská pahorkatina | Belianské Tatry | Branisko | Bukovské vrchy | Burda | Cerová vrchovina | Čergov | Čierna hora | Chočské vrchy | Kremnické vrchy | Krupinská planina | Kysucké Beskydy | Laborecká vrchovina | Levočské vrchy | źubovnianska vrchovina | Malá Fatra | Malé Karpaty | Muránska planina | Myjavská pahorkatina | Nízké Tatry | Ondavská vrchovina | Oravská Magura | Oravské Beskydy | Ostrôžky | Pieniny | Podunajská pahorkatina | Pohronský Inovec | Polana | Považský Inovec | Revúcka vrchovina | Roháče | Slanské vrchy | Slovenský kras | Slovenský ráj | Spišská Magura | Beskydy | Stolické vrchy | Strážovské vrchy | Starohorské vrchy | Šarišská vrchovina | Štiavnické vrchy | Tribeč | Velká Fatra | Veporské vrchy | Vihorlat | Volovské vrchy | Vtáčnik | Vysoké Tatry | Východoslovenská rovina | Zemplínské vrchy | Žiar