Poslední aktualizace: 11.9.2017 , svátek má

Petr Krčmář

Profil autora portálu Treking.cz

11.11.2007 | RED

Narozen koncem léta 71 - vdovec, žijící s přítelkyní a třemi dětmi. Člen HK Stáří a ČSS Tetín. Od patnácti let postrach ochranářů CHKO Labské pískovce, kde s partou puberťáků provozoval volné táboření, pod pseudonymem tramping. To postupem času přerostlo v turistiku převážně po slovenských a rumunských horách.

Po revoluci mu učaroval svět a ta stopem projel Skandinávii, Turecko a Maroko. V té době se začal také věnovat horolezectví. Další expanzi do světa mu zarazila rodina. Na skále byl "omezen" pátým stupněm, tak svou pozornost obrátil k horám, ve kterých s přáteli podnikl řadu výstupů, převážně v Alpách. Z toho téměř polovina výstupů probíhala v zimě či v zimních podmínkách.

Ve stejné době mu učarovalo podzemí. Toto období vyvrcholilo bohužel tragickou smrtí jeho ženy v jeskynním systému. Po přestání životní krize vstoupil do ČSS působící v Českém krasu, s níž se nyní účastní výzkumu jeskynního systému Hučiaca vyvieračka ve Slovenském krasu.

Články autora

24.09.2012, 11:09 jan pichl | DOTAZ

Slovenský ráj Švýcárna Sněžka Krkonoše, ubytování Karlštejn Kamenná chata Beskydy, ubytování Ještěd Hranická propast Podzimní hvězdná obloha Zámek Hluboká Elbrus, Kavkaz Kráľova studňa Loket Porubský bludný balvan Jeseníky, ubytování Spacáky Gran Paradiso