Poslední aktualizace: 9.2.2015 , svátek má

Projekt 1. outdoorové zkrachoval, rozpad združení

Projekt První outdoorové zkrachoval

28.4.2011 | Otakar Brandos

Po klinické smrti z loňského roku došlo ke krachu projektu První outdoorové. Po dvou letech, kdy se na mateřské stránce sdružení webů nic neaktualizovalo a byly uváděny statistiky návštěvnosti ještě z doby, kdy jsme byli členy 1. outdoorové 1. outdoorova i my, zůstala stránka http://1.outdoorova.eu sněhobíla bez slůvka vysvětlení.

Po názorových neshodách na formu sdružení i jejich cílů došlo k vyloučení a následnému odchodu dvou ze zakládajících členů z 1.outdoorové. Avšak ni vstup nového člena, cestovatelského webu www.cestovatel.cz díky nízké návštěvnosti společné podnikání nepovznesl a dnes tak z kdysi ambiciózního projektu zůstala pouhá výměna odkazů na nové články mezi jednotlivými weby, kterými dosud jsou www.hiking.sk, www.svetoutdooru.cz, www.hydro.cz a www.cestovatel.cz.

1.outdoorovou opustil další zakládající člen

6.4.2010 | Otakar Brandos

1. outdoorová je volným sdružením outdoorových webů, které oficiální spolupráci zahájilo v říjnu 2007, základy spolupráce byly ale koncipovány již o rok dříve. Mezi zakládající weby jsme patřili i my z Trekingu.

Po více než dvou letech spolupráce nespolupráce jsme byli ze sdružení vyloučení na základě neshod ve zcela principielních otázkách. Z našeho pohledu lze konstatovat, že naštěstí … To pro několik kritiků, kteří nelibě nesli náš přestup do Outdoornetu pod mediálním domem Mediahouse.

V minulém týdnu došlo k odchodu dalšího z členů outdoorového sdružení, Nakole.cz. Prakticky v tichosti se vytratily ze všech zúčastněných webů odkazovací ikonky na zmíněný web i společně generované přehledy článků z Nakole.cz. Na českém webovém trhu tak zůstávají jen dva outdoorově zaměřené mediální domy, které mají potenciál oslovit velké inzerenty - Mediahouse a Paseo.

Nové možnosti outdoorového internetu

29.10.2007 | TZ

Tisková zpráva o partnerství outdoorových internetových portálů

Treking.eu Svět outdooru Hiking.sk Na kole Hydro

V   říjnu 2007 vzniklo a zahájilo spolupráci volné nezávislé sdružení internetových informačních portálů zaměřených na aktivní pobyt v přírodě, které spojuje internetové čtenáře od Aše po Vihorlat, od velehor až k řekám, od cykloturistiky po outodorové vybavení.

Partnery společenství jsou stránky Svetoutdooru.cz, Hiking.sk, Treking.cz, NaKole.cz a Hydromagazin.cz. Celková čtenářská základna všech zúčastněných webů přesahuje v současné době 7 000 unikátních čtenářů denně. Hlavním cílem společenství uvedených webů, věnujících se aktivitám v přírodě, turistice, cestování a outdooru, je usnadnit všem svým čtenářům přístup k seriózním, oborově i zájmově se doplňujícím informacím.

Přínos pro návštěvníky jednotlivých webů

• lepší informovanost a snazší přístup k informacím z mnoha outdoorových oblastí
  • rozsáhlejší odborné zázemí spolupracujících redakcí
  • rozšíření nabídky a zvýšení kvality obsahu i služeb
  • rychlá orientace v oblastech, které většina outdooráků vzájemně kombinuje

Svetoutdooru.cz - outdoorové vybavení zblízka, specializace na outdoorové vybavení a testy

Hiking.sk - slovenský portál s informacemi před cestou na hory, specializace na slovenská pohoří

Treking.cz - rozsáhlé rady a zkušenosti pro cestování po ČR, SR i celém světě, specializace na Karpaty

NaKole.cz - rodinný portál pro cykloturistiku a cestování na kole

Hydromagazin.cz - magazín pro vodáky a vodní živly všeho druhu, internetová součást magazínu HYDRO

Společenství vzniká jako další logický krok v dlouhodobé snaze všech zúčastněných serverů o solidní, obsáhlé a komplexní informování internetových čtenářů o outdoorových aktivitách, o možnostech aktivního pobytu v přírodě, o vybavení a službách. Je připravena i společná inzertní nabídka s atraktivním profilem čtenáře. Partnerské portály rozšiřují pro své čtenáře prostor s informacemi o turistice, horské turistice, kolech, vodě i o outdoorovém vybavení.

Kontakty a informace

Treking.cz – www.treking.cz (www.treking.eu), redakce@treking.cz, tel.:+420 595 136 472 - 3

Svetoutdooru.cz – www.svetoutdooru.cz, info@svetoutdooru.cz, tel.: +420 222 560 132

Hiking.sk – www.hiking.sk, lubo.makky@gmail.com, +421 903 794 866

NaKole.cz – www.nakole.cz, redakce@nakole.cz, tel.: +420 603 432 172

Hydromagazin.cz – www.hydromagazin.cz, info@hydromagazin.cz, tel.: +420 222 560 132

06.04.2010, 15:05 Anonym | Ako poznam Hiking,

+ Časopisy Outdoornet pro 170 tisíc čtenářů
+ Treking součástí Outdoornetu
1. Slovenské hory Přechod hřebene Malé Fatry na sněžnicích
2. Slovenské hory Přechod hlavního hřebene Západních Tater - Roháčů, nejnáročnější hřebenovka Slovenska
3. České hory Dvoudenní přechod hřebene Krkonoš, hřebenovka nejvyšších českých hor
4. Divoký Balkán Což takhle hřebenovka přes Korab a Deshat?