Poslední aktualizace: 8.2.2014 , svátek má

Diashow Oregon - turné po městech Česka

Turné po 24 městech ČR, leden až duben 2014

8.2.2014 | TZ

Západ USA - stát Oregon - je tématem letošního jarního diashow turné cestovatele Martina Loewa. Během multimediálních živě komentovaných projekcí bude Loew ve 24 městech ČR vyprávět svůj poutavý příběh dobrodružné cesty plný úžasných fotografií i nevšedních zážitků.

Oregon, diashow

"Ať se v Oregonu vydáte kamkoliv, všude objevíte obdivuhodná místa. Já svou cestu začal na severním oregonském pobřeží, kde vlny Tichého oceánu vymodelovaly ostré a strmé útesy trčící z moře i malebné pláže. Odtud je to kousek do velkolepého kaňonu legendární řeky Columbia. Zalesněné svahy říčního údolí tu ukrývají množství vysokých vodopádů. A na dohled se vypíná nejvyšší hora Oregonu - monumentální stratovulkán Mount Hood s mnoha ledovci a unikátní historickou horskou chatou Timberline Lodge.

Cestoval jsem Kaskádovým pohořím k jihu, až do fantastické horské divočiny jezer a lesů v oblasti trojice sopek Three Sisters a pak ještě dále, až k nejhlubšímu jezeru USA - Crater Lake. Toto neuvěřitelně modré jezero vyplňuje obrovský vrcholový kráter dávné sopky. Ještě v červnu tu leží mnohametrové závěje sněhu. Na další cestě jsem nevynechal ani oblast suchého oregonského vnitrozemí, kde mě uchvátily kopečky s pestrobarevnými svahy John Day Painted Hills i skalní soutěska v parku Smith Rock.

Čtěte také: Diashow turné Slovensko

Troufnu si říct, že Oregon je rájem pro nezávislé cestování. Nabízí krásnou přírodu dostupnou po prvotřídních silnicích i bezpočet upravených a příjemných kempů. A to jsem ještě nezmiňoval, že v Oregonu pěstují výtečné víno a vaří spousty skvělého piva!

Rád bych vás tímto pozval na nejmodernější multimediální show. Pro velký úspěch u loňské diashow o Madagaskaru jsem opět kromě tradičních fotek, autentických zvuků, hudby a živého vyprávění do pořadu použil i krátké video záběry. A v sálech, kde to technika umožňuje, budu opět promítat diashow v širokoúhlém formátu a vysoké kvalitě Full HD rozlišení. Dojem z pestrosti Oregonu je tak skutečně velmi živý. Přijďte se podívat", uzavírá svou pozvánku Martin Loew.

Všechny termíny celého diashow turné "Západ USA - Oregon" najdete na internetové stránce www.promitani.cz/zapad-usa-oregon.

+ Diashow turné "Mongolsko 2009"
+ Pozvánka na Sibiř
+ Diashow turné Švýcarsko
+ Diashow turné "Irsko 2006"
+ Diashow turné Anglie 2007
+ Kalifornie 2008, diashow
+ Diashow turné "Havaj"
+ Diashow turné Patagonie

Hory Rozhledna na Kloptani, Volovské vrchy
Hory Slovenský kras se vším všudy (3). Zádielská, Hačavská a Jasovská planina
Hory Vtáčnik na sněhu a v mlze, zimní turistika ve slovenských horách
Mechové jezírko Krkonoše, ubytování Zbojnícka chata Kamenitý Beckov Chata pod Suchým Kriváň Beskydy, ubytování Pieniny Lovoš Čertovy skály Maroko Ještěd Sluneční erupce Soos Grand Combin Kvarky Mont Blanc Chalupská slať Mohelenská step Stany Panská skála

Je táboření a bivakování v přírodě a na horách legální?

Táboření či bivakování je v českých, slovenských, ale třeba i rumunských či skandinávských horách běžná praxe. Ne vždy je však tato praxe tolerována, ne všude má "oporu" v zákoně. V posledních dvou…

Sněžnice - typy, konstrukce a použití sněžnic

Pro ty jež se v zimě rádi vydají po svých (ať už z jakéhokoliv důvodu rozhodli nepoužívat lyže - neumí nebo nechtějí lyžovat)…

1. Slovenské hory Baraniarky a Kraviarske, podzimní balada modré hřebenovky
2. České hory Ledopády v Pulčínských skalách; návštěva Pulčínských skal a ledopádů aneb úskalí turistiky na Valašsku
3. Rumunské Karpaty Maramureš, Suhard, Rodna a Sapinta, Sighet (1) - trek po hřebenech rumunských Karpat
4. České hory Králický Sněžník, procházka nad mraky - z Dolní Moravy k vrcholu Králického Sněžníku