Počasí Počasí Satelitní snímky počasí Satelit Webkamery Kamery Kontakty Kontakty Eshop Eshop
Poslední aktualizace: 27.2.2017 , , svátek má
27.2.2017 | Vysokohorská turistika

Víkend v Nízkých Tatrách: Dvoudenní túra přes Salatín, Magurku, Ďurkovou, Chabenec a Bôr / Galerie k článku

Nízké Tatry

Uvolnily se mi dva dny, kdy jsem mohl vyrazit sám do kopců. Vybral jsem si Nízké Tatry, protože jsem tam pár měsíců nebyl. Naplánoval jsem to tak, abych nebyl jen …

27.2.2017 | Akce Trekingu

38. setkání na vrcholech s Trekingem, udělejte si skvělý výlet do Nízkého Jeseníku

Na sobotu 29. dubna 2017 připravujeme, tak jako již pěknou řádku let, další setkání na vrcholech s Trekingem. Toto dubnové setkání je již 38. v pořadí a zamíří do …

24.2.2017 | Vysokohorská turistika

Výstup na Geierhaupt, túra hlavním hřebenem na nejvyšší vrchol Seckauských Taur / Galerie k článku

Mohutný kar Hölltal

Rakouské pohoří Seckauské Taury (Seckauer Tauern), nazývané místními též Seckauské Alpy, jsou nejvýchodnější částí 140 km dlouhého hřebene Nízkých Taur …

24.2.2017 | Cestování

Bergen a čvrť Bryggen, krátké putování okolím norského Bergenu

Čtvrť Brygenn

Norský Bergen patří právem k nejhezčím městům této velmi zajímavé země. Ne neprávem je od roku 1978 zapsána jeho starobylá čtvrť Bryggen na seznam …

23.2.2017 | Turistika

Túra na Bliznici, výstup na nejvyšší horu poloniny Svidovec na Zakarpatské Ukrajině / Galerie k článku

Svidovec

Při putování Zakarpatskou Ukrajinou máme den navíc. Stihli jsme přechod Horhan a hřebenovku Černé hory, ale na poloninu Svidovec nám již nezbývá dostatek času …

23.2.2017 | Treking

Bjelasica, Komovi a Kučka krajina: Hory Montenegro neboli hory Černé Hory (2) / Galerie k článku

Bjelasica

"Tím údolím pod námi vede k jezeru cesta, vypadá jako silnice, ale zbytečně bychom ztráceli nadmořskou výšku," velí Luděk a už podruhé dnes uhýbáme ze značení na …

22.2.2017 | Zimní turistika

Rysy v zimě, tatranské pastorále podruhé

Tatry

Od úspěchu na Mount Blancu přišly dva výprasky v podobě Grossglockneru a Rysů, hor, které jsou součástí mého projektu. Ač tyto dva neúspěchy byly výrazně …

22.2.2017 | Vesmír

Mimořádně chladný červený trpaslík a sedm jeho planet: V neobvykle bohaté soustavě jsou planety o velikosti Země s mírnými teplotami

Trappist-1

Astronomové objevili soustavu se sedmi planetami ležící jen 40 světelných let od Slunce. S využitím kosmických i pozemních přístrojů, včetně dalekohledu …

22.2.2017 | Turistika

Trek na nejsevernější bod norského ostrova Mageroya, turistika na severu Norska

Nordkapp

U tohoto článku jsem měl problém, jak ho pojmenovat, neboť na tomto ostrově se nachází velmi známé místo - Nordkapp, které je, určitě cíleně, nazýváno nejsevernějším …

22.2.2017 | Aktualita

Kuba, ostrov na rozcestí dějin: Cestovatel Martin Loew uvádí nejnovější diashow

Nejnovější diashow "Kuba - ostrov na rozcestí dějin" uvádí na svém letošním jarním turné cestovatel a fotograf Martin Loew. Během multimediálních živě …

21.2.2017 | Vesmír

Velikosti hvězd: Porovnání průměrů hvězd, nejmenší a největší známé hvězdy ve vesmíru

Hvězdy

Hvězdy jsou tak trochu jako lidé. Některé jsou malé, jiné zase velké. Jen ty rozdíly ve velikostech jsou mnohem propastnější než je tomu možné u lidského rodu. Některé …

21.2.2017 | Treking

Bjelasica, Komovi a Kučka krajina: Hory Montenegro neboli hory Černé Hory (1)

Bjelasica

Když vám do vztahu po téměř patnácti letech začnou pronikat náznaky krize, doporučuji sbalit si batoh a vyrazit společně do hor. Vše potřebné si nést na zádech a šlapat …

21.2.2017 | Blog

Od Dunaja k Dunaju Karpatským oblúkom pešo

V roku 2017 bude tomu 33 rokov, čo môj priateľ Svetozár Krno s priateľmi prešiel Karpatský oblúk (v 1984) od Železných vrát v Rumunsku po Devín pešo za 78 dní …

20.2.2017 | Vysokohorská turistika

Výstup na Grosser Bösenstein, vysokohorská turistika v Rottenmannských Taurách / Galerie k článku

Nízké Taury

Rottenmannské Taury (Rottenmanner Tauern) jsou mezi českými turisty doposud méně známým rakouským alpským pohořím. Rozprostírají se ve spolkové zemi …

21.2.2017 | Poradna

Via ferraty neboli klettersteigy, historie a klasifikace obtížnosti zajištěných cest

Via ferraty neboli klettersteigy jsou náročné turistické trasy, které jsou zajištěné umělými jistícími pomůckami jako jsou žebříky, ocelová lana, kramle aj. …

17.2.2017 | Zimní turistika

Malá Fatra v zimě a s bivakem: Túra přes Chatu pod Suchým, Suchý a Malý Kriváň / Galerie k článku

Suchý

Malá Fatra nezklame v žádné roční době. Ani v zimě, kdy většina turistů si raději hoví v teple domova a vyčkává na jaro a na pohorky pomalu sedá prach. Mé pohory sice ještě …

17.2.2017 | Soutěž

Rozluštění fotohádanky č. 53, 100 % správných odpovědí

Tak poslední fotohádanka byla asi opravdu snadná. I přesto, že chata, na kterou jsme se v poslední fotohádance ptali, je poměrně nová. Plných 100 % zaslaných …

17.2.2017 | Treking

Tři dny potulování ve Slezských Beskydech, trek v zimě a mrazu v méně známém beskydském pohoří (3) / Galerie k článku

Soukromé schronisko Telesforówka

Na doporučení majitele penzionu zapadám do pizzerie Green Pub. Ta se nachází asi 200 m metrů daleko, což mi vyhovuje, protože jsem už hladový jako vlk a žíznivý …

14.2.2017 | Turistika

Jednodenní putování pohořím Bucegi, turistika v rumunských horách / Galerie k článku

Cabana Omul

Bucegi, jedno z mnoha pohoří rumunských Karpat není třeba představovat. Snadným přístupem např. z horských středisek Buşteni a Sinaia a blízkostí velkých sídel jde o …

13.2.2017 | Vysokohorská turistika

Podzimní výstup na Grimming, túra na nejmohutnější osamoceně stojící horu Rakouska / Galerie k článku

Grimming

Mohutný vápencový masív Grimmingu, jehož zubatý hřeben se tyčí až do výšky 2 351 metrů a převyšuje o celých 1 700 metrů rozlehlé údolí řeky Enns, je považován za …

10.2.2017 | Tipy na výlet

K Prokopskému jezírku a za výhledy na Děvín, tip na výlet za pražskými humny

Zimní ledová výzdoba štoly v Prokopském údolí

Děvín nenajdeme jenom na Pálavě a u Bratislavy, ale též v Praze nad městskou částí Hlubočepy. Výhledy z tohoto kopce s dochovanými stopami po bývalém …

2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008

Pošlete nám tip na článek a nebo napište článek

Hledat z obsahu

Oblasti a provincie Slovenska
Geomorfologické členění Slovenska
Hledat v obsahu

Aktuality, chaty, tipy na výlet, příroda a vesmír
Koča Koča pri Triglavskih jezerih, jedna z horských chat v Julských Alpách

Koča pri Triglavskih jezerih je velká horská chata u …

27.2.2017 / Karpaty
Černá hora Černá hora aneb Černohorská polonina, nejvyšší pohoří v ukrajinských Karpatech

Černá hora je nejvyšším pohořím nejen ukrajinských …

24.2.2017 / Ubytování
Bivak Bivak pod vrcholem hory Grimming: Toni Adam - Dr.Obersteiner-Biwak

Asi 50 metrů pod vrcholem hory Grimming ve …

24.2.2017 / Karpaty
Alpy Polonina Krásna, nejkrásnější poloniny Zakarpatské Ukrajiny

Za první republiky byla polonina Krásna označována …

24.2.2017 / Vesmír
Mlhovina Pelikán, plynoprachová mlhovina v Labuti

Mlhovina Pelikán je komplex plynoprachových mlhovin v souhvězdí Labutě, který nese označení IC 5067 …

23.2.2017 / Ubytování
Radava Kemp Radava, tip na dovolenou a ubytování u přehrady Orlík

Chcete si odpočinout od každodenního stresu v …

22.2.2017 / Karpaty
Hory Polonina Svidovec, největší z polonin Zakarpatské Ukrajiny

Svidovec má mezi ukrajinskými poloninami výsostní …

23.2.2017 / Karpaty
Boržava Polonina Boržava, asi nejkrásnější polonina ukrajinských Karpat

I když není Boržava největší ani nejvyšší poloninou …

22.2.2017 / Aktualita
Poušť Jarní Ozvěny 2017, cestovatelsko-hudební festival v Ostravě

Pěšky, na kole, vlakem, na koni, s kytarou, autem …

22.2.2017 / Ubytování
Špindl Autokemp Špindlerův Mlýn, dovolená a ubytování v Krkonoších

Autokemp se nachází v klidném údolí u Labe v …

Karolina Kemp Karolina, prázdniny na Tachovsku v západních Čechách

Kemp Karolina naleznete v panenské přírodě …

Zavetišče Gomiščkovo zavetišče, horská chata na Krnu v Julských Alpách

Gomiščkovo zavetišče je vysoko položená horská …

21.2.2017 / Vesmír
Mlhovina Mlhovina Omega, Messierův objekt v souhvězdí Střelce

Mlhovina Omega patří k objektům, které do svého …

Doubravka Kemp Doubravka, ubytování na Vysočině u řeky Doubrava

Krásné a moderní středisko Doubravka se nachází …

20.2.2017 / Alpy
Alpy Silvretta, ledovcové hory na pomezí Rakouska a Švýcarska

Pohoří Silvretta je vysoké a zaledněné pohoří na …

Fáze Měsíce
5.3. První čtvrť 1. čtvrť 12.3. Úplněk úplněk 20.3. Poslední čtvrť 3. čtvrť 28.3. Nov nov

Záchranné stanice
Panoramata s popisy
Panorama
Karpattreky
Stoletý kalendář
Počasí
Témata našich článků
Pluto Velký Lopeník Petrova bouda Hrad Veveří Tematín Prašivá Švýcárna Macocha Nova Černá díra Ježek Heukuppe Brumov Gluony Jaro Jupiter Bouzov Březen, počasí Opruzeniny Proton Fotoaparáty Svatobor
Ubytování na horách
Beskydy Javorníky Jeseníky Jizerské hory Krkonoše Orlické hory Šumava Malá Fatra Nízké Tatry Oravské Beskydy Roháče Slovenský ráj Velká Fatra Vysoké Tatry
Partneři

19.02.2017 4 příspěvky
Slezské Beskydy, hřebenovka v zimě
 19.02.2017 1 příspěvek
Malá Fatra v zimě a s bivakem
 18.02.2017 4 příspěvky
Roháč obecný (Lucanus cervus)
 17.02.2017 11 příspěvků
 09.02.2017 2 příspěvky
Mont Blanc, výstup na horu
 09.02.2017 39 příspěvků
Ahoj,jsem holka z chalupy na opavsku, ráda šlapu p
 06.02.2017 2 příspěvky
Západ Slunce z Lysé hory
 05.02.2017 6 příspěvků
Jsem docela sama a touto cestou bych ráda našla fa
 03.02.2017 1 příspěvek
 27.01.2017 4 příspěvky
Rodeo 4×4 v rumunských Karpatech
 26.01.2017 6 příspěvků
Jak vybrat kolo, levná kola
 26.01.2017 11 příspěvků
Kolo pro cykloturistiku, jak a podle čeho si vybra
 26.01.2017 1 příspěvek
Turistická lékárnička na hory
 26.01.2017 3 příspěvky
Oblasti: Beskydy | Bílé Karpaty | Brdy | Broumovská vrchovina | Česká Kanada | České středohoří | České Švýcarsko | Český les | Český ráj | Doupovské hory | Drahanská vrchovina | Hanušovická vrchovina | Hornosvratecká vrchovina | Hostýnské vrchy | Chřiby | Javorníky | Jeseníky | Jevišovická pahorkatina | Jizerské hory | Králický Sněžník | Krkonoše | Krušné hory | Křivoklátská vrchovina | Litenčická pahorkatina | Lužické hory | Nízký Jeseník | Novohradské hory | Orlické hory | Pálava | Podyjí | Rakovnická pahorkatina | Ralsko | Rychlebské hory | Slavkovský les | Svitavská pahorkatina | Šluknovská pahorkatina | Šumava | Švihovská vrchovina | Vizovická vrchovina | Vlašimská pahorkatina | Vsetínské vrchy | Východolabská tabule | Zábřežská vrchovina | Zlatohorská vrchovina | Ždánický les | Železné hory | Žulovská pahorkatina | Branisko | Bukovské vrchy | Burda | Cerová vrchovina | Čergov | Čierna hora | Chočské vrchy | Kremnické vrchy | Krupinská planina | Kysucké Beskydy | Laborecká vrchovina | Levočské vrchy | Ľubovnianska vrchovina | Malá Fatra | Malé Karpaty | Muránska planina | Nízké Tatry | Ondavská vrchovina | Oravská Magura | Oravské Beskydy | Pieniny | Podunajská pahorkatina | Pohronský Inovec | Polana | Považský Inovec | Revúcka vrchovina | Roháče | Slanské vrchy | Slovenský kras | Slovenský ráj | Spišská Magura | Stolické vrchy | Strážovské vrchy | Súlovské skály | Šarišská vrchovina | Štiavnické vrchy | Tribeč | Velká Fatra | Veporské vrchy | Vihorlat | Volovské vrchy | Vtáčnik | Vysoké Tatry | Záhorie | Zemplínské vrchy
Home Page | Časopis | Průvodce | Ceník inzerce | Soutěže | Seznamka | Kalendář akcí | Outdoor testy | Horské chaty | Fotogalerie | Archiv
Treky, turistika | Horolezectví | Cykloturistika | Cestování | Vesmír, astronomie | Turistická mapa online | Spolupracujeme