Počasí Počasí Satelitní snímky počasí Satelit Webkamery Kamery Kontakty Kontakty Eshop Eshop
Poslední aktualizace: 18.1.2017 , , svátek má

Aktualita / Katalog turistického ubytování 2017, nový katalog levného ubytování

Po šestnácté právě vychází Katalog turistického ubytování. Po šestnácté, avšak se 7letou odmlkou, kdy vydavatel - Klub českých turistů, nejevil zájem o pokračování …

19.1.2017 | Otakar Brandos

Turistika / K Ribno Banderišským jezerům, zmoklá turistika v bulharských horách cestou na Ribna jezera

Jezero Okoto

Počasí nám v pohoří Rila nebylo nakloněno a tak jeden den věnujeme návštěvě Rilského kláštera a poté přejíždíme do pohoří Pirin. Horské městečko Bansko nás vítá …

18.1.2017 | Bohumír Bouška

Turistika / Pivoňské hory a přechod hřebene Haltravy, hřebenovka v Českém lese

Pramen potoka Pivoňka

Hřebenovka v Českém lese v okrsku Haltravská hornatina je nezapomenutelná. Trasa je lemovaná skalními útvary, zachovalými lesy, zaniklými vesnicemi …

18.1.2017 | Jana Waldhauserová

PR / Hřebenovka Nízké Tatry: Donovaly (960 m n. m.) - sedlo Čertovica (1 232 m n. m.)

Tatry jsou pro mě i mé přátele skvělým místem pro treky a víkendové výjezdy, jsou dostupné, domluvíte se česky a příroda je nádherná. Když si připočítáte i …

17.1.2017 | Komerční sdělení

Turistika / Zimní Český les, túra přes Českou studánku na Čerchov s bivakem

Český les

Už dlouho jsme si s kamarádem říkali, že vyrazíme na nějaký kratší zimní špacír, zjistit jak moc jsme zhýčkaní panelákem. Ke konci minulého roku nebyl čas, protože jsme …

17.1.2017 | Jan Jenčík

Karpattrek pasy / Karpattrek pasy, ediční plán pro období 2017 / 2018

Po loňské přestávce se opět vracíme k sérií karpattreků a pasů, které pro jednotlivé karpattreky připravujeme. Po Beskydském karpattreku a Fatransko-tatranském …

17.1.2017 | RED

Turistika / Výstup na Königstuhl v pohoří Nockberge Galerie / Túra na trojmezí Salcburska, Korutan a Štýrska

Malebné údolí Rosaninalm

Rakouské pohoří Nockberge není české veřejnosti příliš známé. Je tak označována nejzápadnější a nejvyšší část rozlehlých Gurktalských Alp. Od sousedních …

16.1.2017 | Jana Waldhauserová

Turistika / Výstup na Ohniště v Nízkých Tatrách Galerie / Túra do vápencové části pohoří a k největší skalní bráně Slovenska

Ohniště

Ohniště (1 538 m) je krásný vrchol Nízkých Tater, který nalezneme v bočním hřebeni Rovné hole (1 723 m) resp. Králičky (1 807 m) v hlavním nízkotatranském hřebeni …

13.1.2017 | Otakar Brandos

Turistika / Na hrad Hartenberg přes pískovnu Erika, turistika v Krušných horách

Fosílie třetihorní flóry v pískovně Erika

Opravovaný rozlehlý hradní areál nad údolím řeky Svatavy na úpatí Krušných hor a opuštěný pískovcový lom na rozhraní Sokolovské pánve a Krušných hor s …

13.1.2017 | Jana Waldhauserová

Treky / Szlak Beskidzki a Szlak Sudecki, 2 nejznámější a nejdelší dálkové trasy v Polsku

Krkonoše

Polsko se rozhodně nedá považovat za hornatou zemi. Hory se koncentrují jen podél jeho jižní hranice a zaujímají jen, vzhledem k celkové rozloze Polska, jen relativně …

12.1.2017 | Otakar Brandos

Treky / CDT - Continental Divide Trail 2016: Nejdelší a nejtěžší oficiální trek na americkém kontinentu

CDT

Tahle tři slova pro vás asi vůbec nic neznamenají, ale zasvěceným se při nich rozbuší srdce a některým naskočí husí kůže. Jedná se o nejdelší a nejtěžší oficiální …

12.1.2017 | Petr a Olga Koskovi

Via ferraty / Via ferrata Masaré a Rotwand Galerie / Zajištěnou cestou po vrcholcích masivu Rosengarten

La Sforcella

Dolomity jsou pravým rájem pro vyznavače adrenalinových zajištěných cest, na své si přijdou jak úplní začátečníci, kteří si týden před dovolenou pořídili ferratový set …

12.1.2017 | Aleš Neulinger

PR / Za turistikou do Prahy? Ano! Na těchto 5 míst si musíte došlápnout

Že je v Praze málo přírody, zato hlučná doprava a davy lidí? Omyl! I v metropoli naleznete místa, která přímo vybízejí k bloumání a rozjímání. Sepsali jsme pro …

10.1.2017 | Komerční sdělení

Turistika / Túra na horu Musala Galerie / Pokus o výstup na nejvyšší horu Bulharska i Balkánského poloostrova

Jezírko

Na přelomu měsíce června a července se mně konečně podařilo dostat do pohoří Rila v Bulharsku. Lákadlem byl samozřejmě výstup na nejvyšší horu Bulharska a vlastně i …

10.1.2017 | Bohumír Bouška

Turistika / Turistika v západních Krkonoších Galerie / Přes Labskou boudu a Voseckou boudu na snídani s Krakonošem

Pančavský vodopád

V Krkonoších, našich nejvyšších horách, lze naplánovat nepřeberné množství túr, ale i vícedenních přechodů. Při poslední návštěvě Krkonoš vybyl den volna, který …

10.1.2017 | Otakar Brandos

PR / Gumová lana vám mohou i zachránit život

Být s někým na laně znamená v horolezectví totéž jako mít v něj absolutní důvěru. Právě na lanovém spojení a schopnostech druhého člověka, který jistí jeho …

9.1.2017 | Komerční sdělení

Turistika / Výšlap do Poodří, podél řeky Odra ze Studénky do Suchdolu nad Odrou

Meandr Odry

CHKO Poodří je vděčným cílem túr Ostraváků i obyvatel velké části severní Moravy. Vždyť CHKO Poodří začíná doslova u bran Ostravy a proti proudu Odry se …

9.1.2017 | Otakar Brandos

Turistika / Výstup na nejvyšší vrcholy Wölzských Taur - Rettlkirchspitze, Greim a Hochstubofen: Vysokohorská turistika v Nízkých Taurách

Greim (2 474 m)

Wölzské Taury (Wölzer Tauern) jsou společně s Rottenmannskými Taurami (Rottenmanner Tauern) jedním ze čtyř podcelků dlouhého hřebene rakouských …

7.1.2017 | Jana Waldhauserová

Turistika / Výstup na Hochwildstelle, druhou nejvyšší horu Schladmingských Taur: Vysokohorská turistika v Schladmingských Taurách (Schladminger Tauern)

Pohled na Grimming

Alpský vrchol Hochwildstelle je se svou nadmořskou výškou 2 747 metrů druhou nejvyšší horou ve Schladmingských Taurách, mezi českými turisty poměrně známém …

5.1.2017 | Jana Waldhauserová

Fotosoutěž / Třetí dvacítka soutěžních fotografií fotosoutěže na téma "Podzim na horách"

Zveřejňujeme dalších 20 fotografií, které jste nám zaslali do fotosoutěže na téma "Podzim na horách". Soutěže, jejíž uzávěrka byla 2. ledna 2017 …

5.1.2017 | RED
Rosszähne

Turistika / Rosszähne, horská turistika v Dolomitoch

Pohľad na konský chrup nie je z tých zážitkovo najpríjemnejších, čo však neplatí o pocitoch v sedle horského hrebeňa Konské zuby. Práve takto výstižne je pomenovaná skupina skalných vežičiek …

5.1.2017 | Jozef Cyprich

Vesmír / 20 největších měsíců Sluneční soustavy: Který měsíc je největší a který naopak nejmenší?

Ve Sluneční soustavě dnes známe asi 176 měsíců, které obíhají kolem šesti z osmi planet a jedné trpasličí planety. Bez satelitů jsou pouze dvě …

4.1.2017 | Otakar Brandos

Turistika / Bambergovou cestou na Triglav Galerie / Výstup na krále Julských Alp s notnou dávkou odvahy

Cmir - sestup

Na Triglav vede několik různých tras a návštěvníci většinou volí variantu s přespáním na některé z místních chat. My pro tentokrát volíme jednodenní výstup …

4.1.2017 | Aleš Neulinger

Turistika / Do mlžných výšin na Jezerní horu a Plesnou, turistika na Šumavě

Lackenberg

Inverze znamená nepříjemně lezavé počasí, kdy slunce pod pokličku husté mlhy jediným paprskem nepronikne. Nebo také slunné teplé počasí, které si můžete …

3.1.2017 | Roman Hradecký
2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007
18.1.2017 / Tipy na výlet
Kostelík Cyrilometodějská stezka: Po stopách slovanských kořenů aneb stezka sv…

Cyrilometodějská stezka je trasa, či spíše síť tras …

18.1.2017 / Alpy
Hory Vídeňský les (Wienerwald), zelené plíce Vídně na východě alpského oblouku

Vídeňský les (Wienerwald) nepřipomíná nic z toho …

17.1.2017 / Tipy na výlet
Jeskyně Naučné stezky Jihomoravského kraje, tipy na výlet na jihu Moravy

Naučné stezky patří spolu s hrady, zámky a …

17.1.2017 / Aktualita
Závod Jesenická 24hodinovka na běžkách již po desáté, závod opět startuje od chaty Paprsek

Pro zájemce z řad amatérských běžkařů je připraven …

Hledat z obsahu

Partneři

automobilovediLy24.cz
Sociální sítě
Dejte nám tip na článek, zajímavost nebo aktualitu
Tipy na výlet
16.1.2017 / Tipy na výlet
Hory Kasprowy Wierch, lanovka z Kuznic (Zakopaného) na hřeben Západních Tater

Lanovka na Kasprowy Wierch byla dána do provozu …

Slovenský kras Zádielska planina, nejmenší z planin Slovenského krasu

Zádielska planina je jedním z devíti geomorfo …

13.1.2017 / Rozhledny
Rozhledna Rozhledna Aschberg, vyhlídka na hoře Kamenáč v Krušných horách

Rozhledna Aschberg se nachází pod vrcholem …

12.1.2017 / Cestování
V kabine smer Kaltern Mendelbahn, jedna z najdlhších a najstrmších pozemných lanoviek Európy

Dostať sa do priesmyku Mendelpass, ktorý …

Horské chaty
16.1.2017 / Ubytování
Dom Planika Dom Planika pod Triglavem, horské chaty v Julských Alpách

Dom Planika je jedna ze tří horských chat …

13.1.2017 / Ubytování
Roda di Vael Rifugio Roda di Vael neboli Rotwandhütte, horská chata v Dolomitech

Rifugio Roda di Vael je pěkná a velká horská chata …

Příroda a vesmír
17.1.2017 / Vesmír
Slunce ALMA začíná pozorovat Slunce, sluneční skvrna na milimetrových vlnách

Radioteleskop ALMA pracující v Chile pořídil nové …

16.1.2017 / Zajímavosti
Moře Oceány, rozloha a hloubka světových oceánů

Oceány pokrývají 71 % povrchu planety Země. O Zemi tak můžeme bez nadsázky hovořit jako o …

15.1.2017 / Příroda
Stepník moravský Pavouci, obávaní a obdivovaní živočichové

Pavouci patří mezi naše nejkontroverznější živočichy. Mnoho lidí se obává jejich jedovatého kousnutí …

Aktuality, zajímavosti
17.1.2017 / Aktualita
Cesta Dopravní info: Aktuální dopravní informace, uzavírky a nehody

Informace o aktuální dopravní situaci, o uzavírkách …

12.1.2017 / Soutěž
Rozcestník Výsledky fotohádanky č. 52. Jak se jmenuje skalní brána z našeho snímku?

Ve shonu na přelomu starého a nového roku jsme …

Výběr podle pohoří

Vysoké Tatry
Další pohoří…
Fáze Měsíce
19.1. Poslední čtvrť 3. čtvrť 28.1. Nov nov 4.2. První čtvrť 1. čtvrť 11.2. Úplněk úplněk

Poslední diskusní příspěvky

Tapety na plochu PC zdarma, zima
 19.01.2017 1 příspěvek
Mont Blanc, výstup na horu
 18.01.2017 38 příspěvků
Zimní Český les, turistika
 17.01.2017 3 příspěvky
Szlak Beskidzki, Szlak Sudecki
 12.01.2017 1 příspěvek
Nejvyšší hory ČR, žebříček nejvyšších hor
 11.01.2017 16 příspěvků
 02.01.2017 4 příspěvky
Ahoj! Najde se slečna z Olomouce, Šumperka či okol
 29.12.2016 1 příspěvek
Táboření a bivakování v horách
 29.12.2016 20 příspěvků
Kaňon Turda (Cheile Turzii)
 22.12.2016 2 příspěvky
Hrady a hrádky Hostýnských vrchů
 09.12.2016 1 příspěvek

Témata našich článků
Konjunkce Bukovec Chata Barborka Lichnice Tematín Prašivá Gírová Hrad Sovinec Uran Oortův oblak Mlok skvrnitý Heukuppe Brumov Leptony Velikonoce Mars Bouzov Březen, počasí Kamzík Proton Fotoaparáty Svatobor
Záchranné stanice
Panoramata s popisy
Panorama
Ubytování na horách
Beskydy Javorníky Jeseníky Jizerské hory Krkonoše Orlické hory Šumava Malá Fatra Nízké Tatry Oravské Beskydy Roháče Slovenský ráj Velká Fatra Vysoké Tatry
Oblasti: Beskydy | Bílé Karpaty | Brdy | Broumovská vrchovina | Česká Kanada | České středohoří | České Švýcarsko | Český les | Český ráj | Doupovské hory | Drahanská vrchovina | Hanušovická vrchovina | Hornosvratecká vrchovina | Hostýnské vrchy | Chřiby | Javorníky | Jeseníky | Jevišovická pahorkatina | Jizerské hory | Králický Sněžník | Krkonoše | Krušné hory | Křivoklátská vrchovina | Litenčická pahorkatina | Lužické hory | Nízký Jeseník | Novohradské hory | Orlické hory | Pálava | Podyjí | Rakovnická pahorkatina | Ralsko | Rychlebské hory | Slavkovský les | Svitavská pahorkatina | Šluknovská pahorkatina | Šumava | Švihovská vrchovina | Vizovická vrchovina | Vlašimská pahorkatina | Vsetínské vrchy | Východolabská tabule | Zábřežská vrchovina | Zlatohorská vrchovina | Ždánický les | Železné hory | Žulovská pahorkatina | Branisko | Bukovské vrchy | Burda | Cerová vrchovina | Čergov | Čierna hora | Chočské vrchy | Kremnické vrchy | Krupinská planina | Kysucké Beskydy | Laborecká vrchovina | Levočské vrchy | Ľubovnianska vrchovina | Malá Fatra | Malé Karpaty | Muránska planina | Nízké Tatry | Ondavská vrchovina | Oravská Magura | Oravské Beskydy | Pieniny | Podunajská pahorkatina | Pohronský Inovec | Polana | Považský Inovec | Revúcka vrchovina | Roháče | Slanské vrchy | Slovenský kras | Slovenský ráj | Spišská Magura | Stolické vrchy | Strážovské vrchy | Súlovské skály | Šarišská vrchovina | Štiavnické vrchy | Tribeč | Velká Fatra | Veporské vrchy | Vihorlat | Volovské vrchy | Vtáčnik | Vysoké Tatry | Záhorie | Zemplínské vrchy
Home Page | Časopis | Průvodce | Ceník inzerce | Soutěže | Seznamka | Kalendář akcí | Outdoor testy | Horské chaty | Fotogalerie | Archiv
Treky, turistika | Horolezectví | Cykloturistika | Cestování | Vesmír, astronomie | Turistická mapa online | Spolupracujeme