Počasí Počasí Satelitní snímky počasí Satelit Webkamery Webcam Kontakty Kontakty Eshop Eshop
Poslední aktualizace: 31.5.2016 , , svátek má

PR / Udělejte ze svého kola elektrokolo, sada součástek pro přestavbu kola na elektrokolo

Elektrokolo je jízdní kolo s baterií a motorem, které ho pohánějí bez nadměrné fyzické námahy. Cyklista si může sám určit …

31.5.2016 | PR

Trek / Korsika a GR 20, přechod GR 20 aneb Grande Randonneé de la Corse (1)

Dlouhé debaty a diskuze vyvrcholily nečekaně - jedeme na Korsiku a prošlápneme si trasu - GR 20 (Grande Rando …

30.5.2016 | Eva Zavoralová

Aktualita / Rozhledna na Prašivé, slavnostní otevření rozhledny na chatě Prašivá

Po více než roce usilovných prací nadšenců a dobrovolníků z Klubu přátel chaty Prašivá a Klubu českých turistů se …

30.5.2016 | Martin Stiller

Trek / Na Elbrus přes Pik Terskol, výstup na nejvyšší horu Kavkazu a Ruska

Kavkaz

"Ne! Nechci si to ulehčovat, ani náhodou! Do lanovky mě nikdo nedostane, takový kopec by mě ani nebavil!" …

27.5.2016 | Bohuslav Kramoliš

Cesty / Íránské dobrodružství: Města, památky a výstup na střechu Persie (2)

Po chvíli nacházíme náměstí Emam Chomejní, ale tady nám vůbec nepasuje mapa. Určíme si tedy směr k jihu a …

26.5.2016 | Radomír Hruška

Vesmír / ESO podepsala největší kontrakt v historii pozemní astronomie - na dodávku kopule a nosné konstrukce pro E-ELT

Srovnání dalekohledu E-ELT s věží na Ještědu

Na ceremoniálu v Garchingu u Mnichova (Německo), který se uskutečnil 25. května 2016, podepsali zástupci ESO a …

26.5.2016 | ESO 1617

Trek / Cesta SNP: Devín - Dukla - Nová Sedlica (4)

Ráno mi stan presvecuje slnko. Určite lepší variant, ako počuť bubnujúce kvapky dažďa. Pobalení sme rýchlo …

25.5.2016 | Igor Fajnor

Turistika / Zeleným mořem Hrubého Jeseníku Galerie / Po stopách jesenických ledovců a čertů

Jeseníky

Děd Praděd, bosorky, ledovce, ale i čerti se svými čertovskými výtvory. To vše k Hrubému Jeseníku patří. A …

24.5.2016 | Otakar Brandos

Soutěž / Zodpovězte několik otázek a vyhrajte poukázky na outdoorové zboží LOAP podle vašeho přání

LOAP je průkopníkem sportovního oblečení a outdoorového vybavení u nás od roku 1993. Je to česká značka s …

13.5.2016 | RED

PR / Burgenland - země jako stvořená pro výlety

Někteří hosté rádi upírají své pohledy na rozlehlou hladinu Neziderského jezera, druzí se zase těší z 2 500 km cyklo …

24.5.2016 | PR

Cesty / Cathedral Spires Park: Colorado, krásné tě znám (6)

Tak chlapi, teď vás vezmu na něco "brutálního". Vezměte si hodně vody, bude tam horko. Červená Tojota nás odváží …

24.5.2016 | Dorek Čermák
Zvonička

Trek / Cesta SNP: Devín - Dukla - Nová Sedlica (3)

Ráno vstávam unavený, akoby som celú noc pochodoval. Buď si telo odvyklo spať v mäkkej posteli pod perinou, alebo sa …

22.5.2016 | Igor Fajnor

Cesty / Íránské dobrodružství: Města, památky a výstup na střechu Persie (1)

Návštěvou tajuplného Íránu jsem si splnil jeden z největších cestovatelských snů. O zemi, jejíž pověst je vskutku …

20.5.2016 | Radomír Hruška
Štamberk

Skály / Skály na hradě Štamberk a v jeho okolí: Skály, skalky a kameny Českomoravské vrchoviny (6)

Na začátek je potřeba i trochu historie o hradu v jehož okolí a přímo v jeho rozvalinách budeme skály …

19.5.2016 | Dorek Čermák

Trek / Cesta SNP: Devín - Dukla - Nová Sedlica (2)

Ráno vstávam do pekného dňa. Slnko mi drzo presvitá cez stan. O východe môžem len snívať - ten som dávno …

19.5.2016 | Igor Fajnor

Zajímavosti / Klima v době ledové v České republice, vrcholná fáze posledního glaciálu a interglaciál

Poslední doba ledová (tzv. würmský či viselský glaciál, podle toho hovoříme-li o alpínském a nebo kontinentálním …

19.5.2016 | Otakar Brandos

Trek / Toulání v Bílých Karpatech Galerie / Trojdenní putování částí Bílých Kartpat

Bílé Karpaty

Bílé Karpaty jsou pohoří táhnoucí se podél česko-slovenské hranice, konkrétně od měst Púchov či Valašské …

18.5.2016 | Martin Szwejda
31.5.2016 / Příroda
Střevlík Ulrichův, zavalitý brouk vyhledávající teplá stanoviště Střevlík

Střevlík Ulrichův (Carabus ulrichii) je široký a …

Střevlík fialový, mimořádně variabilní druh brouka Střevlík

Střevlík fialový (Carabus violaceus) je velice variabilní druh s …

31.5.2016 / Příroda
Střevlík hladký, obyvatel stinných lesů a okolí potoků

Střevlík hladký (Carabus glabratus) je typickým obyvatelem stinných …

30.5.2016 / Ubytování
Rekreační středisko Královec, Bílé Karpaty a tipy na ubytování Královec

Rekreační středisko se nachází na křižovatce červené …

27.5.2016 / Ubytování
Alfrédka, turistický přístřešek u bývalé turistické chaty v Jeseníkách Přístřešek

Turistická chata Alfrédka (1 081 m) sní dále svůj věčný sen a …

27.5.2016 / Naše vrcholy
Jestřábí vrch, zalesněný vrch v hřebeni Vřesníku v Jeseníkách

Jestřábí vrch (960 m) je posledním vrcholem táhlého, srpovitě se …

Tipy na výlet
26.5.2016 / Skály
Čertova stěna, nejkrásnější skalní stěna Hrubého Jeseníku

Čertova stěna je bezesporu nejkrásnější skalní stěnou Hrubého …

17.5.2016 / Skály
Pielgrzymy, skalní útvary v polských Krkonoších Skály

Pielgrzymy jsou snad nejznámější skalní útvary polské …

17.5.2016 / Naše vrcholy
Tetřevec, rozložitý kupovitý vrchol v Orlických horách Hory

Hora Tetřevec (1 043 m) patří k nejvyšším vrcholům Orlických …

Homole, vyhlídkový skalní vrchol v Orlických horách

Vrch Homole (1 001 m) je nápadný kupovitý vrchol na severozápadním …

17.5.2016 / Skály
Supí hnízdo, skalní vyhlídka v Broumovských stěnách

Supí hnízdo (702 m) je krásná skalní vyhlídka v Broumovských stěnách …

Horské chaty
26.5.2016 / Ubytování
Horský hotel Jelenovská, Bílé Karpaty a tipy na ubytování Pohoda

Horský hotel se nachází na křižovatce červené turistické …

Přístřešek u Hložecké kaple, bivaky v Bílých Karpatech Přístřešek

Přístřešek se nachází na konci (začátku) modré turistické …

25.5.2016 / Ubytování
Penzion Eden: Ubytování Karlov pod Pradědem, Jeseníky Eden

Penzion Eden naleznete ve vyhledávaném turistickém středisku …

24.5.2016 / Ubytování
Horský hotel Moravice, ubytování Karlov pod Pradědem v Jeseníkách Moravice

Horský hotel Moravice nabízí příjemné ubytování turistického …

Příroda a vesmír
25.5.2016 / Vesmír
Moře plná metanu, Cassini zkoumá jezera metanu na Titanu

Měsíc Titan je jediným z asi dvou stovek měsíců Sluneční soustavy …

18.5.2016 / Vesmír
Překrásná hvězdnatá výzdoba, emisní mlhovina LHA 120-N55

Snímek pořízený pomocí dalekohledu ESO/VLT zachycuje oblast, kde …

16.5.2016 / Vesmír
Spirální galaxie NGC 6814, spirální galaxie jako sněhové vločky Galaxie

Spirální galaxie spolu s galaxiemi nepravidelnými tvoří 60 % …

Aktuality, zajímavosti
30.5.2016 / Aktualita
Korfu, počasí: Teplota moře a vzduchu, úhrny dešťových srážek

Klima (počasí) na Korfu je silně ovlivňováno Středozemním mořem …

20.5.2016 / Aktualita
Rock Point - Horská výzva startuje na Božím Daru, Horská výzva 2016 Horská výzva

Boží Dar - Rock Point - Horská výzva startuje už tento víkend …

Horská panoramata s popisy
Orlické hory Roháče, Z. Tatry
Rychlebské hory Velká Fatra
Šumava Vysoké Tatry
Zábřežská vrchov. Další pohoří…
Satelitní snímky počasí
Satelitní snímky
Fáze Měsíce
5.6. Nov nov 12.6. První čtvrť 1. čtvrť 20.6. Úplněk úplněk 27.6. Poslední čtvrť 3. čtvrť

Poslední diskusní příspěvky

06.05.2016 4 příspěvky
Inovec, Považský Inovec
 06.05.2016 3 příspěvky
Nejvyšší hory ČR, žebříček nejvyšších hor
 04.05.2016 13 příspěvků
Hledám kamaráda na výlety,do přírody,na procházky,
 02.05.2016 2 příspěvky
Netřebské tisy, hrad Netřeb a tvrz Lštění
 30.04.2016 5 příspěvků
Chata Prašivá, Beskydy
 27.04.2016 19 příspěvků
Ahoj, jsem 49-letá žena z Ostravska, která úspěšně
 26.04.2016 1 příspěvek
Lysá hora praskne ve švech?
 25.04.2016 16 příspěvků
Dvoudenní okruh Hostýnskými vrchy
 15.04.2016 1 příspěvek
Karpattrek pas
Sahara Vysoké Tatry, ubytování Furkotka Domica Hazmburk Švýcárna Chata Terezka Lietava Hluboká Macocha Cvilín Vilcan Kadovský viklan Panna Osoblažsko Bernina Karlštejn Blesk Motýli Merkur Batohy Viklany
Podpořte nás…
Oblasti: Beskydy | Bílé Karpaty | Brdy | Broumovská vrchovina | Česká Kanada | České středohoří | České Švýcarsko | Český les | Český ráj | Doupovské hory | Drahanská vrchovina | Hanušovická vrchovina | Hornosvratecká vrchovina | Hostýnské vrchy | Chřiby | Javorníky | Jeseníky | Jevišovická pahorkatina | Jizerské hory | Králický Sněžník | Krkonoše | Krušné hory | Křivoklátská vrchovina | Litenčická pahorkatina | Lužické hory | Nízký Jeseník | Novohradské hory | Orlické hory | Pálava | Podyjí | Rakovnická pahorkatina | Ralsko | Rychlebské hory | Slavkovský les | Svitavská pahorkatina | Šluknovská pahorkatina | Šumava | Švihovská vrchovina | Vizovická vrchovina | Vlašimská pahorkatina | Vsetínské vrchy | Východolabská tabule | Zábřežská vrchovina | Zlatohorská vrchovina | Ždánický les | Železné hory | Žulovská pahorkatina | Branisko | Bukovské vrchy | Burda | Cerová vrchovina | Čergov | Čierna hora | Chočské vrchy | Kremnické vrchy | Krupinská planina | Kysucké Beskydy | Laborecká vrchovina | Levočské vrchy | Ľubovnianska vrchovina | Malá Fatra | Malé Karpaty | Muránska planina | Nízké Tatry | Ondavská vrchovina | Oravská Magura | Oravské Beskydy | Pieniny | Podunajská pahorkatina | Pohronský Inovec | Polana | Považský Inovec | Revúcka vrchovina | Roháče | Slanské vrchy | Slovenský kras | Slovenský ráj | Spišská Magura | Stolické vrchy | Strážovské vrchy | Súlovské skály | Šarišská vrchovina | Štiavnické vrchy | Tribeč | Velká Fatra | Veporské vrchy | Vihorlat | Volovské vrchy | Vtáčnik | Vysoké Tatry | Záhorie | Zemplínské vrchy
Home Page | Časopis | Průvodce | Ceník inzerce | Soutěže | Seznamka | Kalendář akcí | Outdoor testy | Horské chaty | Fotogalerie | Archiv
Treky, turistika | Horolezectví | Cykloturistika | Cestování | Vesmír, astronomie | Turistická mapa online | Spolupracujeme