Alpy  |  Karpaty  |  Kavkaz
Beskydy Králický Sněžník Rychlebské hory Bukovské vrchy Malá Fatra Velká Fatra
Bílé Karpaty Krkonoše Šumava Cerová vrchovina Muránska planina Vysoké Tatry
Jeseníky Lužické hory Zábřežská vrchovina Chočské vrchy Nízké Tatry Otevřít další pohoří

Turistika / Z Čadce do Turzovky, kysucký trek přes Javorníky

Kysuce

Javorníky jsou poměrně rozsáhlé pohoří (geomorfologický celek), přičemž jeho většina se nachází na území Slovenska a není mezi českými turisty příliš známa (ti znají povětšinou jen hraniční hřeben). Ani já jsem tuto …

22.10.2014 | Jan Šiřina

Aktualita / Mongolsko - země Čingischána, digitální diashow Martina Loewa

Do nekonečných stepí Mongolska zve diváky cestovatel a fotograf Martin Loew během svého letošního podzimního diashow turné. Při multimediálních živě komentovaných projekcích vypráví Loew poutavý příběh dobrodružné …

21.10.2014 | TZ

Aktualita / Neštěstí na Sherpa Rallye. Pod Rysy zahynuli v průběhu závodu dva diváci

Symbolický cintorín

Sobota 19. října 2014, kdy se konal jubilejní 30. ročník populárních závodů horských nosičů "Sherpa Rallye", byla pro Tatry tragická. Během sledování divácky velice atraktivního závodu se ve vysokohorském terénu zabili …

21.10.2014 | Otakar Brandos

PR / Snadný pohyb ve tmě? Pořiďte si noční vidění!

Pokud se často vydáváte na túry, jistě jste nejednou zalitovali, že padá soumrak a musíte svou cestu přerušit. Aktuálně však tma není zase takový problém, neboť si lze pořídit celou řadu přístrojů umožňujících noční vidění. Přístroje pro noční vidění fungují …

20.10.2014 | PR

Cyklo / Tour de France, po stopách nejslavnějšího etapového závodu

Místní obr La Meije

Každý amatérský či profesionální cyklista ví, že začátek prázdnin a skoro celá její polovina je věnována nejslavnějšímu etapovému závodu Tour de France. Díky televizním přenosům, tento závod může sledovat každý …

20.10.2014 | Petr Jahoda

Vesmír / Bílý trpaslík, závěrečné stádium vývoje hvězd

Bílý trpaslík představuje závěrečné stádium vývoje hvězd. Jedná se o neobyčejně kompaktní a v pozemských měřítcích dozajista velice exotickou hvězdu střední hmotnosti, velice malých rozměrů a s počáteční velice …

20.10.2014 | Otakar Brandos

Naše vrcholy / Medvědí vrch, Bohem zapomenutá hora Hrubého Jeseníku

Medvědská hornatina je bezesporu nejméně známou částí Hrubého Jeseníku. Jedinou navštěvovanější částí tohoto horského podcelku je NPR Rejvíz s Velkým a Malým mechovým jezírkem na severu. "Specialitou" tohoto …

17.10.2014 | Jan Šiřina

Turistika / Jezerní údolí nad Lunz am See, turistika v Dolním Rakousku

Obersee

Městečko Lunz am See v jižní části Dolního Rakouska se na několik dní stalo naším přechodným domovem. Zajímavých míst v okolí je několik, ale místní v každém případě doporučují nedaleké údolí Seetal, ve kterém …

16.10.2014 | Bohumír Bouška

Rozhledny / Heřmanická rozhledna neboli rozhledna Heřmanice ve Šluknovské pahorkatině

Heřmanická rozhledna se nachází na plochém návrší v nadmořské výšce 352 m nedaleko obce Heřmanice. Návrší s Heřmanickou rozhlednou se nachází v těsné blízkosti hranice Šlukonovské pahorkatiny a Děčínské …

16.10.2014 | Otakar Brandos, Jaroslav Matula

Blog / České hory: Smetiště aneb nepořádek jako nikde jinde v EU

Nedávno jsem se vrátil z Krušných hor. Po osmi letech od dokončení výstupů na nejvyšší vrcholy všech českých pohoří jsem dokončil další můj projekt: vylezl jsem na všech "101 našich nejkrásnějších kopců a hor" …

16.10.2014 | Petr Erban

Vesmír / APEX odhalil skrytý vznik hvězd v mladé kupě galaxií, tajemství výstavby galaktické metropole

Astronomové využili dalekohled APEX ke zkoumání vzdálené mohutné kupy galaxií, kterou pozorují v mladém vesmíru ve fázi formování. Podařilo se jim odhalit, že větší část hvězdotvorby, která se zde odehrává, je nejen …

15.10.2014 | ESO 1431

Trek / Kobilja glava u Tolminu, Slovinsko - Julské Alpy (3)

Výhled z Kobilje glavy na Bohinjské hory

Dnes se rozhodujeme vyjet autem z města Tolmin přes obec Ljubinj nahoru do kopce směrem k Planině Stador a směrem ke Koče na planině Razor s tím, že pojedeme autem dokud to půjde a pak budeme pokračovat po …

15.10.2014 | Alexandra Císařová

Turistika / Sveti Nikola, výstup na nejvyšší horu ostrova Hvar zvládnou i nesportovci

I když se svými 628 metry nad mořem působí pro nás - středoevropany spíš jako vyšší kopeček, je skutečně vrchol Sveti Nikola nejvyšší horou chorvatského ostrova Hvar . Pokud tedy plánujete dovolenou v této oblíbené …

14.10.2014 | Josef Řezníček

Soutěž / Velikonoční přechod Krkonoš - s dětmi! Treking s Tilakem 2014, soutěžní…

Krkonoše mám z českých hor asi nejradši. Ne proto, že jsou nejvyšší a nejznámější, ale proto, že se mi k nim váže celá řada vzpomínek z dětství i rané dospělosti. Často už to ani konkrétní vzpomínky nejsou, spíš jenom takové …

10.10.2014 | Markéta Hroudová

Aktualita / Joe Morley podruhé králem adidas Sickline, Mistrovství světa v extrémním kayakingu

O víkendu se v rakouském městečku Oetz konal 7. ročník adidas Sickline Mistrovství světa v extrémním kayakingu. Na start nejpopulárnějšího kajakářského závodu se postavilo téměř 130 závodníků z více než dvaceti zemí …

8.10.2014 | TZ

Aktuality, chaty, naše hory
SNOW Zimní sezóna v Jižním Tyrolsku: Propojená střediska, nové lanovky i unikátní muzeum

Jižní Tyroslko vítá letošní zimní sezónu řadou novinek. Mezi ty největší patří propojení …

CHATA Penzion Alenka, ubytování Špindlerův Mlýn Alenka

Penzion Alenka se nachází na sjezdovce Labská v nadmořské výšce 860 m na svahu …

OUTDOOROVÉ NOVINKY Pánská košile BUSHMAN ANCASTER, vybavení do přírody i do města

Jednoduchá, nenáročná, komfortní a univerzální - to je košile BUSHMAN …

VODOPÁDY Korytový vodopád, další z vodopádů rokliny Suchá Belá Vodopád

Korytový vodopád je jedním z vodopádů rokliny Suchá Belá ve Slovenském ráji …

VESMÍR Saturnův měsíc Mimas. Ukrývá ledové jádro nebo oceán? Saturn

Nová studie věnovaná nitru Saturnova ledového měsíce Mimas …

ROZHLEDNY Panská rozhledna Drmoul, další rozhledna v Karlovarském kraji

Panská rozhledna u obce Drmoul nepatří z konstrukčního hlediska k příliš …

CHATA Klopačka, ubytování ve Španiej Dolině Klopačka

Penzion Klopačka se nachází v obci Špania Dolina v 600 let staré budově …

VODOPÁDY Okienkový vodopád, 5. nejvyšší vodopád Slovenského ráje Vodopád

Okienkový vodopád je se svou výškou 15 metrů 5. nejvyšším vodopádem …

JESKYNĚ Liskovská jaskyňa, největší jeskyně v Chočských vrších

Liskovská jaskyňa (jeskyně) se nachází ve východním výběžku masívu vrchu Mních …

AKTUALITA Cestou necestou, festival s medzinárodnou účasťou a 3D prezentáciami

Čoraz známejší cestovateľský festival predstaví počas novembra viac ako 70 …

CHATA Penzion Buchlovský dvůr, změna kontaktů a provozovatele penzionu Penzion

Upozorňujeme na změnu kontaktů a provozovatele penzionu Buchlovský dvůr …

CHATA Penzión pri veži, ubytování v obci Veľké Borové v Chočských vrších Pri veži

Penzion na konci světa, tak by se dal nazvat krásný a stylový penzion "pri veži" s …

OSOBNOSTI Soucit je tím, co činí náš život smysluplným

Rok 1935. V Německu muž s malým knírkem vyhlásil takzvané norimberské …

AKTUALITA Na Island do Planetária, diashow Sedm divů Islandu Jiřího Kolbaby Island

Výjimečný zážitek čeká návštěvníky diashow Sedm divů Islandu Jiřího Kolbaby …

CHATA Zadný Japeň, bivak na Velké Fatře Zadný Japeň

Těsně pod vrcholem hory Zadný Japeň (1 064 m) na Velké Fatře v závěru …

VESMÍR Oceán bouří, mohutná pánev zřejmě nevznikla pádem asteroidu Měsíc

Astronomové zabývající se výzkumem Měsíce se dosud domnívali, že …

VESMÍR Capella, nejjasnější hvězda v souhvězdí Vozky

Capella neboli Alfa Aur zvaná také Amalthea (v řecké mytologii božská koza, která …

AKTUALITA Festival Cyklocestování, opět v Brně na veletrhu Sportlife

I letos se v rámci prestižních sportovních veletrhů na brněnském výstavišti …

CHATA Chata pod Čertovicou, horská chata v Nízkých Tatrách Čertovica

Chata (hotel) pod Čertovicou se nachází kousek pod sedlem Čertovica v …

CHATA Drevenice Lom nad Rimavicou, ubytování nad mraky Drevenice

Lom nad Rimavicou (asi 1 015 m n.m.) patří mezi nejvýše položené obce …

Ubytování podle pohoří
  Záchranné stanice
Sněhové podmínky v ukrajinských Karpatech
Výběr, naše akce
15.10. Chata Jeskyňka mimo provoz!
10.10. Blíží se uzávěrka soutěže Treking s Tilakem
15.10. XXXIII. setkání na vrcholech je za námi
06.10. Téryho chata mění chataře
19.09. Beskydský pas na chatě Skalka
Kriváň Beskydy, ubytování Štefánička Petřínská rozhledna Helfštýn Chata Smědava Borišov Pieniny Lyžování v Rakousku Praděd Hukvaldy Maroko Pravčická brána Galaxie Sivá brada Les Ecrins Pálava Cirrostratus Fačkovské sedlo Otevřené hvězdokupy Spacáky Ďumbier
Bazar outdoorového vybavení
Bazar
Karpattrek pas
Podpořte nás…
Počasí
Fáze Měsíce
23.10. Nov nov 31.10. První čtvrť 1. čtvrť 6.11. Úplněk úplněk 14.11. Poslední čtvrť 3. čtvrť

Poslední diskusní příspěvky

21.10.2014 3 příspěvky
Hemberk, rozhledna v Rychlebských horách na hoře K
 21.10.2014 2 příspěvky
České hory jako smetiště?
 20.10.2014 4 příspěvky
Kopanina, rozhledna v Českém ráji
 20.10.2014 2 příspěvky
Hledám dospělého zralého parťáka a průvodce s duš
 19.10.2014 1 příspěvek
 16.10.2014 1 příspěvek
Letní přechod Králického Sněžníku, treking
 16.10.2014 2 příspěvky
Tak trochu kolem Moravy na kole
 16.10.2014 1 příspěvek
Švýcárna, chata Jeseníky
 16.10.2014 18 příspěvků
Čertovy kameny, horská chata
 15.10.2014 1 příspěvek
Velikonoční přechod Krkonoš - s dětmi!
 14.10.2014 1 příspěvek
Čerchov, túra na nejvyšší horu Českého lesa
 13.10.2014 2 příspěvky

Redakce časopisu TREKING

Mobil: +420 723 091 330, +420 607 213 773
E-mail: redakce@treking.cz

E-shop - knihy a mapy online.
Portál o horách, trekingu, turistice, vysokohorské turistice, horolezectví, cykloturistice a cestování. Webové stránky magazínu Treking a Nakladatelství Sky s.r.o.

Statistiky návštěvnosti podle Google analytics.
Návštěvnost stránek měří Netmonitor.cz.

RSS  Mapa webu  Karpaty.net
Home Page | Časopis | Předplatné | Průvodce | Ceník inzerce | Soutěže | Seznamka | Kalendář akcí | Outdoor testy | Horské chaty | Fotogalerie | Archiv
Treky, turistika | Horolezectví | Cykloturistika | Cestování | Vesmír, astronomie | Turistická mapa online | Spolupracujeme